Catalyst 5.12 foutmelding

Pagina: 1
Acties:

• Morrigun99
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-04-2023
Ik heb gisteren de laatste versie van ATI Catalyst geïnstalleerd, 5.12, voor m'n Radeon 9600 PRO.
Alles werkt eigenlijk naar behoeven, maar ik krijg nu bij het opstarten iedere keer deze foutmelding:

Afbeeldingslocatie: http://img395.imageshack.us/img395/9290/o19gf.jpg

Zoals gezegd zorgen de drivers verder niet voor problemen. Toen ik ze net had geïnstalleerd en vervolgens rebootte, waren m'n pop-up menu's (rechtermuisknop) wel erg langzaam, maar na nóg een reboot was dat probleem verholpen.

Weet iemand wat deze foutmelding inhoud en wat ik eraan kan doen (opnieuw installeren verhielp het niet)?

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 20:15

Verwijderd

Je gebruikte tot op heden het Catalyst Control Center niet maar wel het "oude" control panel?
In dat geval; je moet dot.net even installeren.

Cat5.12 bevat niet meer het oude control panel maar enkel het CCC, hierbij is dot.net vereist.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2005 08:38 ]

• Morrigun99
Verwijderd schreef op maandag 19 december 2005 @ 08:37:
Je gebruikte tot op heden het Catalyst Control Center niet maar wel het "oude" control panel?
In dat geval; je moet dot.net even installeren.

Cat5.12 bevat niet meer het oude control panel maar enkel het CCC, hiermee is dot.net vereist.
Hoe doe ik dat?

Is "Remove cli.exe: Use WinTasks" een optie?

• Race Eend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
.net passpoort installeren via windows update is de oplossing. Of via tweakers.net meuktracker: ATi Catalyst 5.12 Control Panel de gebruikelijke ati met control panel downloaden

• LordofWhatever
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-07 02:12

LordofWhatever

Uuhhh....?

ho, stop!
niets uitzetten of iets dergelijks, dit komt gewoon omdat je het .net framework (NIET passport) niet geinstalleerd hebt, dit kan je zo van microsoft downloaden. ik kreeg deze foutmelding ook de eerste keer.

Onderbuiken zijn voor bier, niet om mee te denken.

• Morrigun99
LordofWhatever schreef op maandag 19 december 2005 @ 08:53:
ho, stop!
niets uitzetten of iets dergelijks, dit komt gewoon omdat je het .net framework (NIET passport) niet geinstalleerd hebt, dit kan je zo van microsoft downloaden. ik kreeg deze foutmelding ook de eerste keer.
Heb ik gedaan, en de foutmelding is inderdaad verdwenen.

Bedankt! :)

Verwijderd

Klopt inderdaad, het programma heeft het Microsoft.NET Framework 1.1 of hoger nodig, deze is verkrijgbaar van de Microsoft website.

• Race Eend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Maar dan heb je dat helemaal zitten installeren en dan heb je een trager werkende control panel.. wat ook nog eens onhandig werkt :r Geeft mij maar het oude :)

• LordofWhatever
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-07 02:12

LordofWhatever

Uuhhh....?

Race Eend schreef op woensdag 21 december 2005 @ 10:31:
Maar dan heb je dat helemaal zitten installeren en dan heb je een trager werkende control panel.. wat ook nog eens onhandig werkt :r Geeft mij maar het oude :)
helemaal mee eens, ik houd het ook liever bij het control panel.

Onderbuiken zijn voor bier, niet om mee te denken.

Verwijderd

of gewoon de omegadrivers met ati tray tools, werkt iedere keer perfect :). Wat ben ik blij dat Mr. Omega er iedere keer zoveel tijd in steekt, dat is echt een soort held voor me
Pagina: 1