Problemen Digitale Televisie UPC

Pagina: 1
Acties:

• ronaldmathies
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb nu een viertal maanden digitale televisie van UPC, eerst met de Siemens decoder, hiermee had ik alleen op één zender (RTL 4) storing waardoor je niet lekker kon kijken (haperingen werden erger naarmate je langer keek, even van zender wisselen en weer terug loste het probleem tijdelijk op). Nu heb ik sinds 20 november de switch gehad naar een nieuwe decoder, echter heb ik nu op heel veel zenders problemen, laatst lag RTL 4 / 5 / 7 eruit (allemaal storing), discovery heeft nu ook veel storing en een hoop andere zenders hebben de ene dag wel storing en de andere dag niet. Hebben andere dit probleem ondervonden sinds de vervanging van de decoder? En zoja, hoe hebben jullie dit opgelost c.q. opgepakt?

Ik woon in Lelystad-haven mischien dat er alleen mensen zijn uit dezelfde omgeving die dit probleem hebben?

Volgens de diagnose pagina van de decoder is mijn signaalsterkte om en nabij de 70/75 procent en de beeldkwaliteit (onderste balk) 100 %.

Het heeft trouwens de eerste paar dagen wel goed gewerkt (alleen SBS 6 was toen helemaal niet te ontvangen). Internet en telefonie van UPC doen het trouwens gewoon prima.

3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line