Nokia Design H8850 (300 Watt - ATX Miditower)

Pagina: 1
Acties:

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik vind dit wel een mooi goedkoop kastje. Heeft iemand ehm? Kan ie een duron trekken?
Afbeeldingslocatie: http://www.perfect-systems.nl/image/producten/sgnokiah8850.jpg

• Nowhere
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-07 10:24
Waarom niet??? 300 watt zal toch voldoende zijn

en vriend van mij heeft die kast van de week besteld

kijk ff op www.jml.nl..... kun je hem vrij goedkoop krijgen denk ik......

www.kuiphuis.nl

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
heb gekeken, maar wat een wazige site.... kan je misschien aan je vriend vraen waar en hoeveel?

• Mr.CeeJay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-04 11:42
ik heb die Nokia H8850 kast, gekocht bij www.regenboog.net (filialen in Maastricht, Heerlen en Sittard)
kostte toen (aug 2001) 169,- NLG.

Ben er zeer tevreden over. Het is een ruime kast waar je de zijkanten appart kunt afhalen, verder optie's voor 2 extra fan's (1 voor en 1 achter) en mijn AMD Athlon 1400Mhz met MSI K7T Pro266 Raid board trekt ie goed.

@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt

• Solarsparc
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:33
Persoonlijk vind ik het een klotenkast... gemaakt van zeer goedkoop en dun 'blik', af en toe resoneert ie zelfs hinderlijk, de aanknop is er inmiddels afgevallen, vanwege de zeer povere constructie met veer. Verder vind ik dat afschermkapje over de pci/isa sloten aan de achterkant ronduit irritant en overbodig schroefwerk.

Typisch een el-cheapo kastje.
Mja, di's mijn mening :)

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
wij hebben die dingen in grote getalen verkocht. de kast is niet slecht ofzo, maar het is wel gewoon een standaard budget kastje. de voeding is ook nogal budget. de leverancier is dan ook gestopt met het leveren vanwege de hoge uitval van de voedingen.

het binnenwerk is eigenlijk exact hetzelfde als die van een rainbow atx kast. (standaard ecl kast)

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

In dat kastje paste mijn mobo niet zonder dat er een paar condensatoren afbraken als ik mijn brander erin plaatste :(

Verwijderd

Die kast heel kort gehad in orginele staat, voeding trok nog geen Athlon classic, wel een betere voeding gehad van leverancier, uiteindelijk tevreden maar geen topproduct.

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-07 09:45

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

Op zondag 24 februari 2002 22:12 schreef Mr.CeeJay het volgende:
ik heb die Nokia H8850 kast, gekocht bij www.regenboog.net (filialen in Maastricht, Heerlen en Sittard)
kostte toen (aug 2001) 169,- NLG.

Ben er zeer tevreden over. Het is een ruime kast waar je de zijkanten appart kunt afhalen, verder optie's voor 2 extra fan's (1 voor en 1 achter) en mijn AMD Athlon 1400Mhz met MSI K7T Pro266 Raid board trekt ie goed.
:) Ik had er twee op de computer beurs in eindhoven gekocht, prima kastjes en dat voor nog geen 90 gulden per stuk :P :D

• EternalDragon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-03-2013
Ik heb deze kast ook. Vind het een een goede kast. Ziet er leuk uit. Ik vind de kast stevig genoeg en heb geen last van scherpe randen. De voeding is ook erg stabiel. Hij ziet heel dicht bij de 5V! (4,97)

Spec: {XP 1800+ Thoroughbred A} {512 DDR} {Leadtek K7 NCR18D pro} {Radeon 7500} {WD 80GB JB (8MB cache)} {Alpha 8045 + Papst}

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03-2025
LOL, ik heb die kast ook, maar bij mij hebben ze die voeding verwisseld omdat de standaard voeding slecht was ofzo, en de kast is best goed, mooie design enz, alleen maakt mijn voeding een beetje veel herrie maar het is wel stabiel.

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

• Mr.CeeJay
  • Laatst online: 27-04 11:42
Op zondag 24 februari 2002 23:18 schreef Tweak-Freak het volgende:

[..]

:) Ik had er twee op de computer beurs in eindhoven gekocht, prima kastjes en dat voor nog geen 90 gulden per stuk :P :D
idd maar ik heb hem gekocht toen hij nog niet lang uit was en ik heb NIET die standaard brakke voeding want mijn AMD1.4 Thunderbird + GF2 + 2 Casefans + 3 Hd's + 1 brander + 1 Teac CDrom + nog wat dingen die niet zoveel stroom nodig hebben, trekt ie perfect.

@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt

Pagina: 1