Ondertitels bij films 6630

Pagina: 1
Acties:

• julio6230
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-01-2022
1. Hoe moet ik ondertitels bij films die ik op mijn 6630 kijk zetten?
2. Moet dat een speciaal bestandstype zijn of kan dat gewoon .srt?

no

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-02 12:18
julio ik mag hopen dat je uit je vorige gesloten topics (mei 2005) hebt geleerd dat er al erg veel info hier op GoT staat. mag ik je aanraden om ff de search te gebruiken? Dan heb je vaak veel sneller antwoord dan te wachten op iemand die om half een 's nachts nog ff antwoord komt geven. Ik weet het niet, dus zoek ff rond, dan kun je voordat je gaat pitten ff testen of het werkt

PSN: djmurcielago

• julio6230
ja, ik ben op de hoogte van het bestaan van google en een 'search-functie' op GoT, maar ik zou toch echt graag wel eens willen zien of jíj een antwoord op mijn vraag kan vinden, op GoT of google.
als dat zo is, fair enough, en in dat geval:sorry :) maar ik betwijfel het

no

• Murcielago
sorry, maar vraag je nu aan mij of ik het ff voor jou wil uitzoeken?
waarom doe je het niet zelf, jij wilt het tenslotte weten, ik heb een d500 dus ik zie niet echt de noodzaak om het uit te zoeken.
probeer jij het es

op google is het te vinden

[ Voor 10% gewijzigd door Murcielago op 19-12-2005 00:53 ]

Verwijderd

google = your friend ;)
Gewoon ff zoeken op "subtitles movies nokia 6630" makkelijker kan niet toch ? ;)
http://www.handango.com/a...formId=4&productId=111573

En even om de onderbouwing van djmucielago iets uit te bouwen?

Kom op zeg.. een startpost van 2 regels!! 8)7
Wat heb je zelf al gedaan? > welke programma's e.d. ?
Hoe heb je dat gedaan?
Op welke manier probeer je het nu?
Waar heb je al gezocht?
Wat heb je al gevonden?
Wat lukt er niet precies?
Heb je al in het grote 6630 topic gekeken?

genoeg om zelf eerst te doen. ;)
En JA je kan hier een vraag stellen.
Maar het is hier geen ordinaire vraagbaak.. we gaan er dus wel vanuit dat je eerst zelf wat uitzoekt!
:)

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2005 01:06 ]

• julio6230
de reden dat ik dit hele topic gestart heb is omdat ik het niet kan vinden, zoveel lijkt me nu wel duidelijk. of jij het nu gelooft of niet, ik heb zeker veel tijd besteed om te proberen het zelf te vinden. en ik geloof toch echt dat het o.a. de bedoeling is van GoT dat je vragen kunt stellen om dat je er zelf niet uit komt. en ik vraag je idd om te gaan zoeken, zodat je óf ziet dat het idd niet of nauwelijks te vinden is, óf jouw gelijk bewijst en mij zegt waar je het gevonden hebt. Ik vroeg hier namelijk gewoon om hulp, niet mensen te irriteren of wat dan ook. je zou bijv. kunnen zeggen met welke zoekterm jij gezocht hebt als je het gevonden hebt.

no

• Murcielago
nou omdat het grote www voor een groot deel engels is heb ik het woordje ondertiteling vervangen door subtitles
je telefoon is een 6630, dus dat heb ik ook ingevuld
google leverde mij na het invullen van : "subtitles 6630" een hele rits sites op die gelijk bij de eerste site al een programma aanbiedt dat doet wat jij wilt

dus helaas je hebt pech, de volgende keer mag je het zelf doen

[ Voor 16% gewijzigd door Murcielago op 19-12-2005 01:08 ]

• julio6230
Ben er nu achter dat dit met smartmovie Ik had dit programma namelijk al lang, maar ben zo stom geweest om over het hoofd te zien dat in dit programma ook een functie zit om er subs bij te gooien. 8)7 idd stom, maar er is toch echt geen forum hier of site op google te vinden die zegt: in smartmovie zit ook een functie voor subs. ook niet op de site die eurotic gaf. Als dus iemand had gezegd: het kan met smartmovie, was ik klaar geweest. en dat ik er niet bij heb gezet wat ik zelf gedaan, is uiteraard mijn domme fout.

no

• Murcielago
ja, maar niemand kon raden dat jij dat programma hebt gehad
de volgende keer kun je het beter zelf doen, ik kwam er niet op, dus kun je beter zelf ff zoeken, toch?

• julio6230
ik heb gezocht op subs 6630, omdat mij dit beter leek omdat in fora als deze waarschijnlijk vaker subs dan subtitles word gezegt, voor het gemak
en omdat ik dus niet wist dat het in smartmovie kon, heb ik daar ook geen rekening mee gehouden bij mijn 'zoektocht'

no

• julio6230
overigens: je hebt natuurlijk gelijk, het was vrij makkelijk te vinden.
maar nogmaals, ik zat volledig op een ander spoor omdat ik smartmovie al had en niet wist dat het daarmee kon
maar goed, ik weet het nu, bedankt en de volgende keer zal ik (wederom) het bter proberen te doen

no

• Kaaswagen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-02 23:54
Misschien irritant, maar je moet proberen om in je startpost ook neer te zetten wat je zelf nu precies hebt gevonden (en waar het liefst ook) of waar je hebt gezocht. Zo bespaar je niet alleen andere forumleden die het probleem voor je op willen lossen (een hoop) zoekwerk, maar laat je ook meer blijken van dat je zelf actief een oplossing zocht. Naast dat, het geeft je draadje ook een hogere 'overlevingskans' :)

It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.

Pagina: 1