[Gothic 2 Gold] A hook proces was found *

Pagina: 1
Acties:

• dieene
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-01-2024
Heb een engelse versie van Gothic gold (Gothic 2 + add-on night of the raven) Het installeren van het spel is prima gelukt alleen als ik het spel wil spelen krijg ik de melding dat ik de virusscanner en firewall
moet uitschakelen. Ook wordt aanbevolen om alle windows services uit te schakelen behalve de essentiele systeem services. Ook heb ik alle andere programma's uitgeschakeld in msconfig onder opstarten. Alles gedaan wat wordt aanbevolen maar toch weigert Gothic te starten en krijg steeds de melding dat: a hook proces was found please disable all antivirus, antitrojan and debugger programs.
Bij mij weten heb ik al alles uitgeschakeld.
Wie kan mij verder helpen?

Verwijderd

Ik vraag me af waarom ze zo graag alle 'hook' programma's weg willen zien. Maargoed.

Scan eens op spyware of virussen (alhoewel je dat laatste wel gemerkt zou hebben). Het zou best kunnen dat je iets hebt opgelopen wat het een en ander 'hookt' voor sinistere doeleinden.

• dieene
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-01-2024
Helaas, geen virus of iets anders gevonden (hitmanpro) Dus als iemand nog wat tips heeft........graag.

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-11 10:55
misschien is 't wel iets heel anders, iets als daemon-tools, dat geeft wel vaker problemen.