Ik heb sinds kort een 22" NEC/Mitsubishi Diamondtron UltraBright Black (nieuws: NEC/Mitsubishi FE2111SB BK 22" DiamondTron review) overgenomen van een vriend van me maar het beeld geeft een raar 'rimpel effect'.
Met een normale screenshot natuurlijk niet vast te leggen dus heb geprobeerd met m'n webcam er een screentje van te maken:

Zoals je hopelijk kunt zien komt er aan de rechterkant van elke object in beeld een soort rimpel effect, ik heb alle settings uitgeprobeerd maar niks hielp, in handleiding werd hiervoor verwezen naar de Moiré canceller maar die hielp ook niet, bijgeleverde monitor software (naviset) leverde ook geen uitkomst.
Heb als videokaart een Ati Radeon 9600 XT en heb laatste nieuwe drivers.
Hopelijk weet er iemand iets op, alvast veel dank !
Met een normale screenshot natuurlijk niet vast te leggen dus heb geprobeerd met m'n webcam er een screentje van te maken:

Zoals je hopelijk kunt zien komt er aan de rechterkant van elke object in beeld een soort rimpel effect, ik heb alle settings uitgeprobeerd maar niks hielp, in handleiding werd hiervoor verwezen naar de Moiré canceller maar die hielp ook niet, bijgeleverde monitor software (naviset) leverde ook geen uitkomst.
Heb als videokaart een Ati Radeon 9600 XT en heb laatste nieuwe drivers.
Hopelijk weet er iemand iets op, alvast veel dank !