Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Pocket Excel kan (groot?) bestand niet wijzigen

Pagina: 1
Acties:

• Felixje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-10-2023
Ik heb een groot pxl bestand (14 kb), en dit wil niet gewijzigd worden. Andere kleinere bestanden willen wel gewoon gewijzigd worden. Ik heb het bestand op de computer gemaakt, en vervolgens op de pda gezet (windows mobile 2003 se). Het maakt niet uit of hij op het interne geheugen of op een sd kaart staat. Als je na het wijzigen op ok duwt valt hij weg, en kom je gewoon weer op het today scherm (normaal kom je dan bij de mijn documenten uit), het lijkt dus alsof hij vastloopt en zichzelf meteen afsluit. Op internet kom ik hier niets over tegen.

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

• Felixje
Niemand?

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

• ventusGallus
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-03 09:19
Misschien heb je het niet duidelijk geformuleerd of heb ik het niet goed begrepen maar hoe maak je een PXL bestand in XP? het wordt dan altijd nog een XLS toch?
Misschien is er iets fout gedaan bij de eerste keer opslaan van het XLS naar PXL. probeer anders nog een keer de XLS te openen op je pocket pc

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kicken van je topic binnen 24 uur is niet toegestaan - daarnaast hoort deze vraag niet in Windows Operating Systems thuis (wat heeft Pocket Excel met Windows te maken?) - dus ga ik je topic verplaatsen naar Gadget Talk :)

Windows Operating Systems >> Gadget Talk

• Felixje
guus2 schreef op maandag 19 december 2005 @ 10:18:
Misschien heb je het niet duidelijk geformuleerd of heb ik het niet goed begrepen maar hoe maak je een PXL bestand in XP? het wordt dan altijd nog een XLS toch?
Misschien is er iets fout gedaan bij de eerste keer opslaan van het XLS naar PXL. probeer anders nog een keer de XLS te openen op je pocket pc
Een xls bestand wordt bij het overzetten automatisch pxl.
Xls heb ik al geopend op de ppc, maar bij het opslaan loopt hij dan vast (de "zandloper" blijft dan eindeloos draaien)

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

• Felixje
Ik ben eruit: ik had een paar ingewikkelde formules gebruikt in een cel. Nu heb ik ze over een aantal cellen verdeeld, en werkt het gewoon. Als je de formule wou bekijken stond er ook: Formula too complex

[ Voor 19% gewijzigd door Felixje op 19-12-2005 19:25 ]

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

Pagina: 1