Beste Gotter's,
Het probleem is als volgt. Ik heb de Mandriva distro van linux kunnen bemachtigen. Eer ik deze op een pc ga installeren, wil ik deze testen middels VMware. Dit is allemaal leuk en aardig maar de laatste keer dat ik VMware had gebruikt, was 4.5 de recentste. Nu heb ik versie 5.5.0, maar als ik die wil installeren, kapt hij er op een gegeven moment mee en dan "rolled" hij alles "back". Zeer vreemd, dus ik heb de 4.5 er even bijgepakt. Ook bij deze ging hij op een gegeven moment niet verder, maar hij gaf iig een melding. Het was iets met rechten
. Na een paar keer op "ignore" te hebben geklikt ging ie weer verder. Op een gegeven moment treed er weer een fout op, en dan kan je "yes" of "no" kiezen. Met no gaat de installatie door. Nou als ik em dus geinstalleerd heb, en me virtual machine heb aangemaakt, gaat het fout. Ik kan geen "power on" doen. Hij geeft een foutmelding dat er iets niet gevonden kan worden met de vraag of ik wel gereboot heb na de installatie. Dit had ik niet gedaan, maar nadat ik had gereboot werkte het nog niet. Aan de rechten kan het niet liggen want mijn account zit in de groep "beheerders" ofzo. Toch heb ik het met het Administrator account geprobeerd wat ook niet mocht baten
.
Iemand enig idee?
bvd Nawin
Het probleem is als volgt. Ik heb de Mandriva distro van linux kunnen bemachtigen. Eer ik deze op een pc ga installeren, wil ik deze testen middels VMware. Dit is allemaal leuk en aardig maar de laatste keer dat ik VMware had gebruikt, was 4.5 de recentste. Nu heb ik versie 5.5.0, maar als ik die wil installeren, kapt hij er op een gegeven moment mee en dan "rolled" hij alles "back". Zeer vreemd, dus ik heb de 4.5 er even bijgepakt. Ook bij deze ging hij op een gegeven moment niet verder, maar hij gaf iig een melding. Het was iets met rechten
Iemand enig idee?
bvd Nawin
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2005 22:45 ]