Ik heb een probleem. Op dit moment heb ik 2 computers, waarvan er 1 beneden staat, en 1 boven. Volgende week komt er beneden een nieuwe computer, te weten een iMac. PC 01 staat dan niet langer beneden, maar gaat naar boven. PC 02, die eerst boven stond, gaat op zolder, of waar dan ook naar toe.
De computer die nu nog beneden staat, gebruikt 2 netwerkkaarten om internet te krijgen, en naar boven te sturen. De iMac kan maar 1 netwerkkaart hebben, dus dat zal niet meer werken. Hieronder illustreer ik het verhaal met twee tekeningen.

De huidige situatie

De situatie volgende week
Verder: ik gebruik Chello Classic (via de kabel), en het modem is zoals je ziet niet draadloos. De iMac ondersteunt WiFi.
Wie weet een oplossing om toch op beide computers internet te krijgen?
NB: ik heb zelf al gevraagd in een computerwinkel, en gezocht op Google. Ik hoop op GoT objectiever antwoord te krijgen. Alvast bedankt!
De computer die nu nog beneden staat, gebruikt 2 netwerkkaarten om internet te krijgen, en naar boven te sturen. De iMac kan maar 1 netwerkkaart hebben, dus dat zal niet meer werken. Hieronder illustreer ik het verhaal met twee tekeningen.

De huidige situatie

De situatie volgende week
Verder: ik gebruik Chello Classic (via de kabel), en het modem is zoals je ziet niet draadloos. De iMac ondersteunt WiFi.
Wie weet een oplossing om toch op beide computers internet te krijgen?
NB: ik heb zelf al gevraagd in een computerwinkel, en gezocht op Google. Ik hoop op GoT objectiever antwoord te krijgen. Alvast bedankt!
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2005 21:37 ]