Toon posts:

[php&html]

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb een leuk filmpje gevonden op youtube.com
en ik wil deze opslaan, alleen ik weet niet hoe.
Ik heb al in de bron gekeken en bij temporary internetfiles staat het bestandje als
"get_video.html"
mijn broertje heeft al verschillende flashdownload programmatjes geprobeerd, maar het lukt niet zegt die.
misschien dat 1 van jullie tweakers het weet?

En dan had ik nog een vraagje over html.
Ik wil een wmv bestand uploaden en deze dan streamen, ik wil het zo hebben dat mensen het niet kunnen jatten. Is dit mogelijk met html alleen of moet ik ook php gebruiken?
Ik heb nu gewoon dit:
<embed src="Oesje & Earl Soekatma - Hebi Libi.wmv" CONTROLS="imagewindow" CONSOLE="video" width="400" height="300" autostart="TRUE">
</embed>
Maar iedereen kan het dus jatten als ze in de bron kijken.
Weet iemand het?

alvast bedankt,

Suriyanto

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15-04 09:54

André

Analytics dude

Die Flash player haal een streaming filmpje binnen die jij dus niet kan en mag rippen ;)

En wat heb je al gezocht over het aanbieden van niet te rippen filmpjes?

Verwijderd

Topicstarter
Oh, ik wist het niet..
dus je mag het niet downloaden? :P

maaruh, wat bedoel je met je vraag?

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Alles wat te downloaden is, is ook te rippen. Je eerste vraag heeft trouwens niets in P&W te zoeken, sterker nog, nergens op GoT helpen we je bij het rippen van content. ;) Je tweede vraag zou hier eventueel wel kunnen, maar ik mis hier een boel eigen inzet. Wat heb je zelf al gezocht en gevonden over het beveiligen van streaming video?

Grappig trouwens dat je veronderstelt dat dit beveiligen alleen via HTML of PHP kan, terwijl HTML het sowieso niet zal kunnen (het is een markup taal, niet geschikt voor beveiliging) en PHP er ook niet echt geschikt voor is (aangezien PHP over het algemeen gewoon HTML uitvoert). Ik zou eerder denken aan een Flash-oplossing, en als je goed kijkt naar die goed beveiligde site die je zelf aanhaalt, dan zul je zien dat zij dezelfde keus hebben gemaakt. ;)

Probeer zelf nog een beetje uit te zoeken over het met Flash beveiligen van video tegen rippen, en als je dat gedaan hebt, dan kun je in Webdesign & Graphics, waar Flash thuishoort, een nieuw topic openen. Let dan wel op dat je een beetje een fatsoenlijke, beschrijvende topictitel kiest, want [php&html] zegt 0,0 over je probleem. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.