Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

CD Changer Chrysler Stratus

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen,

Ik heb zelf een Chrysler Stratus... Ik ben het zat om continue radio te luisteren en wil daarvoor een CD changer erin bouwen.. Ik ben wel benieuwd welk CD Changer´s ik erop kan aansluiten.. Ik heb zelf ook de radio los gehad om te kijken wat voor een aansluiting het is.. Het was een ronde zwarte aasnluiting.. BJ van de auto is 1996 en er zit een standaard auto radio met cd speler voorbereid..

Ik heb ook nog een reden waarom ik het niet van de dealer wil kopen.. De dealer is hartstikke duur met datsoort onderdelen.. Daarom wil ik graag een goedkope CD Changer erin bouwen... Iemand enig idee wat voor CD Changer ik erop kan aansluiten ?.. ( En ook graag een goedkope :*) )

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:23

DropjesLover

Dit dus ->

das toch vaak allemaal universeel spul?

verder kan je hem anders aansluiten op de aux aansluiting van je radio. veel radio's hebben zo'n uitgang wel, maar daar moet je wel ff voor kijken, ook of een goedkopere dat heeft...

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

Verwijderd

Ok je kan dus 3part onderdelen (goedkopere niet dealerspul) inbouwen. Als we iets meer info mogen hebben over je auto en radio? Dus welk bouwjaar? Model en uitvoering? En.. evt heeeel graag een foto van de radio zelf en vooral ook het stekkertje. Niet elke vooringebouwde autoradio "spreekt" de zelfde "taal" als de cd-speler. Er zijn merken die dus de zelfde "taal" protecol gebruiken zoals Alpine (amerikaans) en Blaupunkt / Grundig.

Dus we hebben iets meer info nodig om je op weg te helpen!

Verwijderd

Topicstarter
DropjesLover schreef op zondag 18 december 2005 @ 20:58:
das toch vaak allemaal universeel spul?

verder kan je hem anders aansluiten op de aux aansluiting van je radio. veel radio's hebben zo'n uitgang wel, maar daar moet je wel ff voor kijken, ook of een goedkopere dat heeft...
Bedankt voor je commentaar DropjesLover;

Weet je ook mischien waar je online goedkoop CD Changer kan bestellen ?.. zou wel prettig zijn als je me daarbij ook kunt helpen... Maarjah,, k weet niet of ik het kan aansluiten

• MewBie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:21
En daar komt bij dat sommige radio's zelf geen ondersteuning bieden voor cd-wisselaars. Dan moet je dus op een andere manier je wisselaar zien te bedienen.

Please leave a message after the beep.
*beeeeep*

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 18 december 2005 @ 21:10:
Ok je kan dus 3part onderdelen (goedkopere niet dealerspul) inbouwen. Als we iets meer info mogen hebben over je auto en radio? Dus welk bouwjaar? Model en uitvoering? En.. evt heeeel graag een foto van de radio zelf en vooral ook het stekkertje. Niet elke vooringebouwde autoradio "spreekt" de zelfde "taal" als de cd-speler. Er zijn merken die dus de zelfde "taal" protecol gebruiken zoals Alpine (amerikaans) en Blaupunkt / Grundig.

Dus we hebben iets meer info nodig om je op weg te helpen!
Ik ga het nu onmiddelijk doen.. Hou de topic in de gaten..

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:49

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Verwijderd schreef op zondag 18 december 2005 @ 21:10:
[...]

Bedankt voor je commentaar DropjesLover;

Weet je ook mischien waar je online goedkoop CD Changer kan bestellen ?.. zou wel prettig zijn als je me daarbij ook kunt helpen... Maarjah,, k weet niet of ik het kan aansluiten
Wat dacht je van gewoon zelf eens zoeken? Ooit van Google en ebay gehoord :?
En ga anders gewoon ff naar de Chrysler dealer, die zal je vast meer kunnen vertellen :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Dit is niet echt wat je gevraagd hebt, maar weet niet of je dit overwogen hebt. Je kan ook een volledig nieuwe radio steken met een mp3speler met zo'n usb poort op. Dan kan je direct vanop 1 cd vlot een 5a6 tal cd's zetten, en snel nieuwe nummers afspelen zonder dat je ze op cd hoeft te zetten. (en standaardradio's heb ik gewoon iets tegen, gaat nooit luid genoeg :X )

Verwijderd

Topicstarter
Wat informatie over de auto zelf:

Merk: Chrysler
Model: Stratus LE 2.0i
Bouwjaar: 1996

Autoradio/Casette speler. CD voorbereid.

Hier nog een aantal foto´s:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/bozkir/DSCF0016.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/bozkir/DSCF0017.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/bozkir/DSCF0018.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/bozkir/DSCF0020.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/bozkir/DSCF0021.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/bozkir/DSCF0022.JPG

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 18 december 2005 @ 21:24:
Dit is niet echt wat je gevraagd hebt, maar weet niet of je dit overwogen hebt. Je kan ook een volledig nieuwe radio steken met een mp3speler met zo'n usb poort op. Dan kan je direct vanop 1 cd vlot een 5a6 tal cd's zetten, en snel nieuwe nummers afspelen zonder dat je ze op cd hoeft te zetten. (en standaardradio's heb ik gewoon iets tegen, gaat nooit luid genoeg :X )
:9 Heb je eigenlijk wel gelijk in.. Maar het orginele radio/casettespeler is zo ongelovelijk hoog dat je niet eens een normale cd speler erin kan steke... anders was er nog 1 week gelede bij LIDL in aanbieding.. Radio CD speler/ USB HUB poort enz..

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:25
Je kunt gewoon een standaardwisselaar gebruiken, maar je hebt er dan nog een adapterset bij. Ik weet dat SONY wisselaars en adaptersets voor originele radio's maakt. Hoe JVC, Kenwood en Pioneer daarmee omgaan weet ik helaas niet.

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Ik loop te twijfelen bij dit topic, maar ik denk dat het toch beter tot z'n recht komt in TVF. Het is enigszins wel electronica, maar een paar draadjes in de goede gaten steken is toch niet geavanceerd genoeg :)

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1