Hallo, daarnet hadden we de pc aangelaten en het scherm uitedaan. Toen we deze aandeden gaf hij een stack_error ik kreeg blauw scherm ( er kwam iets voor maar dit was ik vergeten ). Ik heb windows xp home edition. Ik kwam niet verder dus ik resette de pc. Hij starte op maar hij kon de IDE master niet vinden. Daarna vraagt hij om de windows xp cd. Deze duw ik erin, windows xp laadt een aantal dingen en ik krijg een zwart scherm met een knipperen _ tekentje linksboven.
Daarna reboot ik en hij begint te checken of ik een IDE drive heb, deze detecteerd hij echter niet en ik word doorverwezen om de windows xp cd erin te duwen. Enzoorts.
Zou mijn HD naar de klote zijn ? ( kheb gechecked of de draden er goed in zitten en deze zaten goed.
Daarna reboot ik en hij begint te checken of ik een IDE drive heb, deze detecteerd hij echter niet en ik word doorverwezen om de windows xp cd erin te duwen. Enzoorts.
Zou mijn HD naar de klote zijn ? ( kheb gechecked of de draden er goed in zitten en deze zaten goed.