Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

PC kast voor 5 jarige tweeling

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• astute
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-11 20:59
Heren van het getweakde leven, ik ben op zoek naar de ultieme pc kast voor een 5 jarige tweeling. Fel roze, rood, groen, blauw o.i.d. is gewenst en een beetje gewaagd is een vereiste.

Doe je haarbandjes in, je klitterband schoenen en verplaats jezelf in de schoenen van een 5 jarig meisje. (jaja, doe je vast vaker }) )

Let me know!

Pickle Rick!

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:59

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Cheap ass kastje kopen en je zieke fantasie uitleven met modden? :+

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:29
En je eigen inzet is?

http://www.kid-computers.com/

Verwijderd

2 moederborden in 1 kast misschien een idee?

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Verwijderd schreef op zondag 18 december 2005 @ 20:29:
2 moederborden in 1 kast misschien een idee?
nahh doe dan dat apparaat dat via netwerk een 2de PC kan doen op de processingpower van de eeste... was pas een topic over...

maja wat je zou kunnen doen is de kast voorzien van winne de pooh plaatjes en een zacht winnie de pooh geel stof laagje.
of bouw een rollend meubel waar je de hardware in bouwt, en de buitenkant een kinderthema geeft... beetje zoals zo'n speel keukentje, en dan met een bankje er aan.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• JanWillem32
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-09-2024
Ja, begin maar met spuitbussen verf in te slaan en leef je uit op een goedkope kast (met wel een goede voeding er in graag). Deze zijn vaak goed te verven. (Ik heb dus geprobeerd een Chieftec kast te modden maar die zijn iets te robuust om aan te verven en zagen e.d..)
Een leuk effect krijg je door eerst een laagje zilververf aan te brengen en dan dun alle kleuren van de regenboog er overheen te spuiten, let wel op dat die gekleurde verf niet dekkend mag zijn. Dit geeft dat geweldige "glitter"-effect. Daarnaast doen stickers wonderen. Natuurlijk wel alle ventilatiegaten open houden.

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-11 16:32
Kast wegwerken? Hufter en kindproof.

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-11 21:59

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Geef die kinderen een doos lego of een knutselpakket, dat is toch veel leuker dan dom naar zo'n beeldscherm staren?

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:46

Nox

Noxiuz

sebastius schreef op zondag 18 december 2005 @ 20:51:
Geef die kinderen een doos lego of een knutselpakket, dat is toch veel leuker dan dom naar zo'n beeldscherm staren?
duplocase. wel gelijmt...

zorg dat er geen vingertjes in de fans komen ! die normale grills in een rondje zijn niet egt zeker, kleintjes hebben vaak kleine vingertjes !! dus een honingraat-structuur oid.

verder: geef de kinderen een kwast en laat ze zelf uitleven :)

of schoolbordverf ? (krijt in je HDD :P)

[ Voor 7% gewijzigd door Nox op 18-12-2005 20:56 . Reden: typo. ]

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• eatme
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:07
Of misschien in plaats van een koeler een creamische plaat over de proc, leuk om een speelkeukentje te bouwen. Maak je van de voedingsfan een fohn, dan ben je een heel eind. Dat idee van bekleden met stof vind ik ooh wel goed gevonden.

NL.1xMT5.12(V153)CT003(V117) 4000Wp . If you think you are smarter than the previous generation, 50 years ago the owners manual of a car showed you how to adjust the valves. Today it warns you not to drink the contents the battery…

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Nja, en je eigen inzet enzo is... waar precies? Er is hier genoeg inspiratie te vinden op GoT: computerbehuizingen van een compleet fort tot aan een furry Hello Kitty-behuizing zijn al langsgekomen. Ik zou zeggen: kijk eens wat rond, geef desnoods de tweeling zelf kleurpapier, en je komt er wel uit.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.