ADSL & Telefonie: Tiscali of KPN ?

Pagina: 1
Acties:

• MillZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:08
Ik zit te twijfelen tussen de volgende providers
http://www.kpn.com/kpn/show/id=1206553/sc=f18f87
en
http://www.tiscali.nl/pro...ode=&activationcode=15451

Voordeel van KPN:
is alles op 1 rekening, goed netwerk, zijn prima bezig ook straks met televisie via ADSL
Nadeel is de prijs, telefonie 24 per dag gratis (vaste nummers) + 3mb up/512kb down voor 52,95 euro.

Voordeel Tiscali:
is goedkoper 39,95 (incl. huurt koper KPN volgens mij), meer snelheid 4mb/640kb
Nadeel koper afnemen bij KPN, dus meerdere rekeningen.

Tiscali is algemeen een betrouwbare provider volgens mij.
KPN stort zich ook op deze markt, met een totaalpakket (inet+tel.), en gaat in 2006 ook televisiekanalen leveren (ala versahell).
Heeft iemand iets om me over de streep te halen voor een van deze providers

Op de wind van gister kan je niet zeilen

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Je krijgt bij Tiscali ook gewoon maar 1 factuur overigens, net als bij KPN. Dus geen KPN telefonie abonnement meer is geen factuur meer van KPN.

Ik houdt dit topic even in de gate, want eigenlijk is het niet de bedoeling dat iedereen zijn/haar beslissingen via een topic gaat proberen te maken.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-02 15:06
Zijn de tarieven van beide hetzelfde? Zelf ook gedacht om een overstap te doen van KPN Telefonie + Telebyte 8mbit ADSL naar Tiscali alles in 1.

Voor mij zou het over het geheel niet veel goedkoper worden als ik ook 8mbit wil afnemen bij Tiscali. Wanneer KPN met een 3 in 1 pack zou komen, dan ga ik wel eens weer kijken of het handiger is om alles 'digitaal' te nemen.

• koenie
  • Laatst online: 08:01
Wat is er mis met wanadoo? Voor 27.50 een 20 Mb down en 1 Mb up verbinding incl gratis telefonie naar alle vaste nummers in Nederland.
Ik zou het wel weten.

• -DG-
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-01 23:08
Bij Wanadoo behoud je wel je kpn telefonie abonement en bij Tiscali niet.
Je houd bij Tiscali dan nog wel je originele telefoon nummer, alleen dan via adsl, wat bij Wanadoo dus niet is. Uiteindelijk ben je dan met Wanadoo dus niet veel goedkoper uit dan met Tiscali, maar je hebt wel hogere snelheden. Heelaas wel minder webruimte en dataverkeer daarvoor... :)

• sorted.bits
  • Laatst online: 04-02 15:06
-DG- schreef op zondag 18 december 2005 @ 21:36:
Bij Wanadoo behoud je wel je kpn telefonie abonement en bij Tiscali niet.
Je houd bij Tiscali dan nog wel je originele telefoon nummer, alleen dan via adsl, wat bij Wanadoo dus niet is. Uiteindelijk ben je dan met Wanadoo dus niet veel goedkoper uit dan met Tiscali, maar je hebt wel hogere snelheden. Heelaas wel minder webruimte en dataverkeer daarvoor... :)
En mindere beschikbaarheid. Wat ik begreep is dat de dekking voor ADSL2(+) een stuk beter is/wordt dan die van Wanadoo.

• MillZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:08
Het wordt Tiscali, vandaag ff invullen op de site :)
thnx all

Op de wind van gister kan je niet zeilen

Pagina: 1