ik ben bezig met zon betaal systeem. alleen het bedrijf mailt maar niet terug op me vraag dus dacht ik laat ik het hier eens proberen.
dit zeggen hun:
Wanneer er een betaling is verwerkt, dan roept onze server de door u opgegeven URL op in de achtergrond, hierin sturen we tevens een aantal GET variables (zoals het gebelde nummer, de betaal code, en eventueel uw eigen parameters). Wanneer wij deze URL aanvragen kunt u bijvoorbeeld de klant extra credits geven, een account activeren of iets anders naar keuze. Hieronder ziet u een voorbeeld van een URL die wij na betaling op de achtergrond opvragen.
Voorbeeld URL
http://www.uwsite.nl/betaald.php?betaalnummer=0909-0400403
&betaalcode=415001&id=10010¶meter[1]=klant_id¶meter[2]=product_id
betaalnummer: het nummer waar de klant heen heeft gebeld;
betaalcode: de code die de klant heeft moeten invoeren;
id: micropayment ID welke betaald is (kan eventueel handig zijn);
parameter: de parameters die u door heeft gegeven in de betaal link;
Let op! Geef de betaald URL niet vrij zodat mensen deze zelf aan kunnen vragen. Controleer voor de zekerheid of onze IP adressen (82.94.255.118 of 82.94.255.119) de URL aanvraagd;
Wanneer wij uw URL opvragen reageer dan met alleen de tekst "OK".
maar waar haal ik nou zon script zodat die info die achter de pagina naam betaald.php? staat dan word opgeslagen en word weergegeven.
dit moet vast denk ik wel ergens te krijgen zijn maar weet niet wat nou de naam van zon systeem is.
Bedankt voor de hulp !!!
dit zeggen hun:
Wanneer er een betaling is verwerkt, dan roept onze server de door u opgegeven URL op in de achtergrond, hierin sturen we tevens een aantal GET variables (zoals het gebelde nummer, de betaal code, en eventueel uw eigen parameters). Wanneer wij deze URL aanvragen kunt u bijvoorbeeld de klant extra credits geven, een account activeren of iets anders naar keuze. Hieronder ziet u een voorbeeld van een URL die wij na betaling op de achtergrond opvragen.
Voorbeeld URL
http://www.uwsite.nl/betaald.php?betaalnummer=0909-0400403
&betaalcode=415001&id=10010¶meter[1]=klant_id¶meter[2]=product_id
betaalnummer: het nummer waar de klant heen heeft gebeld;
betaalcode: de code die de klant heeft moeten invoeren;
id: micropayment ID welke betaald is (kan eventueel handig zijn);
parameter: de parameters die u door heeft gegeven in de betaal link;
Let op! Geef de betaald URL niet vrij zodat mensen deze zelf aan kunnen vragen. Controleer voor de zekerheid of onze IP adressen (82.94.255.118 of 82.94.255.119) de URL aanvraagd;
Wanneer wij uw URL opvragen reageer dan met alleen de tekst "OK".
maar waar haal ik nou zon script zodat die info die achter de pagina naam betaald.php? staat dan word opgeslagen en word weergegeven.
dit moet vast denk ik wel ergens te krijgen zijn maar weet niet wat nou de naam van zon systeem is.
Bedankt voor de hulp !!!