2x 320Wp Ja-Solar / Z 10° / APS YC600Y PVOutput
nLite, zoek eens op unattended installatie van windows hier op GoT, lopen hele grote draadjes over
.
ntoskrnl.exe is sowieso lastig omdat dat een redelijk kritische file is.
Die is dan ook digitally signed om juist dit soort dingen te voorkomen (modificeren van binaries is trouwens niet toegestaan, maar dat terzijde).
Daarnaast moet je er rekening mee houden dat het bestand door een SP of hotfix vervangen moet kunnen worden. Zodra je een tampered binary hebt lukt ook dat niet meer.
Die is dan ook digitally signed om juist dit soort dingen te voorkomen (modificeren van binaries is trouwens niet toegestaan, maar dat terzijde).
Daarnaast moet je er rekening mee houden dat het bestand door een SP of hotfix vervangen moet kunnen worden. Zodra je een tampered binary hebt lukt ook dat niet meer.
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
t gaat mij niet alleen over ntoskrnl.exe, maar ook om bliss.jpg, die ik ook heb zien staan. Deze kan ik niet vervangen door een andere jpg. Kijkt XP setup naar de grootte? of datum van laatste wijziging? alleen lezen?
Ik verwacht dat er bij de meeste files toch naar checksums wordt gekeken om te zien of de file die op de CD staat wel de zelfde is als er verwacht wordt. De checksum van een door jou in de CD gestopte jpg zal dan natuurlijk niet het zelfde zijn. Ik geef je met een programma als nLite (zoals The__Virus ook al suggereert) het meeste kans. In het [rml][ XP] Unattended CD Project deel 4[/rml]-topic zal je tips vinden over hoe je de installatie van Windows XP aan kan passen
I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."
Ik ben al met nLite bezig geweest, maar die geeft mij nu de mogelijkheid om bestanden te bewerken, voordat ik een bootable image aanmaak om te branden. Dus ik dacht, nou, dan maak ik er wat leuks van, leuke bootscreen, weg met de standaard bliss.jpg enz... Maar ik denk dat ik het zal moeten doen mat de standaard bootscreens. Bliss heb ik vervangen... Ik ga morgen een schone install doen... op hoop van zege...
Het is niet echt handig om je ntoskrnl.exe te vervangen - er zijn hier betere manieren voor die iig voorkomen dat je OS gaat bluescreenen bij de eerste de beste servicepack
Pagina: 1