Websites worden maar gedeeltelijk weergegeven

Pagina: 1
Acties:

• pim_rs
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-08 21:06

pim_rs

Stars and Stripes

Topicstarter
Ik zit met een raar probleem, namelijk dat mijn browser sommige websites niet volledig opent.

Ik dacht dus, zal wel ms exploder zijn, ik installeer firefox, precies het zelfde probleem.

Ik zit hier met mijn handen in mijn haar, ik heb dit probleem nog nooit eerder gezien, of van gehoord.
Ik heb wat met de verschillende soorten beveiligingen zitten klooien, coockies weggehaald, history weggehaald, alles op standaard gezet etc. Omdat firefox hetzelfde probleem heeft, lijkt het me dat windows ergens problemen maakt. Overigens werken de rest van mijn PC's in het netwerk wel gewoon zoals het hoort.
Omdat het wat moeilijk te omschrijven is wat er nou precies mis is, heb ik wat plaatjes gemaakt:

Gathering.tweakers.net, topic maken - Er ontbreken wat "handige dingen" :D
http://img489.imageshack.us/img489/162/pic51cd.jpg

--

Tweakers.net - Mist het hele nieuwsblok, als je met de muis erover gaat blijkt er ook geen content te zijn
http://img489.imageshack.us/img489/2740/pic48hm.jpg

--

NU.nl - Het lijkt erop dat alle vetgedrukte headers weg zijn, als je met de muis erover gaat zijn er wel links.
http://img489.imageshack.us/img489/6410/pic32rm.jpg

--

Google.com - De searchresults zien er ook niet uit zoals ze bedoelt zijn.
http://img489.imageshack.us/img489/6311/pic20xv.jpg

--

Google.com - Hier mis je dus de links boven de searchbox, en het linkje naar google.nl
http://img489.imageshack.us/img489/15/pic14yo.jpg

• Whuzz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:14

Whuzz

Dodgeball!

Heb je soms ergens iets ingesteld dat je een custom stylesheet laadt i.p.v. de stylesheet die bij elke site hoort?
Alhoewel dat niet het probleem in I.E. verklaart eigenlijk... hmz, wazig probleem.

Maak je gebruik van een cache-server?

Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!

• purge
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Dat er delen van websites niet zichtbaar worden komt vaak doordat er een anti adware software is geinstalleerd. Is dit bij jou (ook) het geval?
Het kan zijn dat het filter wat de software gebruikt iets te strak is afgesteld.

• pim_rs

pim_rs

Stars and Stripes

Topicstarter
Whuzz schreef op zondag 18 december 2005 @ 18:00:Maak je gebruik van een cache-server?
Nope.
purge schreef op zondag 18 december 2005 @ 18:04:
Dat er delen van websites niet zichtbaar worden komt vaak doordat er een anti adware software is geinstalleerd. Is dit bij jou (ook) het geval?
Het kan zijn dat het filter wat de software gebruikt iets te strak is afgesteld.
Het enigste wat ik heb geinstalleerd aan anti-adware is spybot, maar daar kan ik nou niet echt iets in vinden wat iets zou blocken. Blockt Norton antivirus ook spullen van internet?

• Monsie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-08 20:17
Ik zie dat je de cookies en de geschiedenis al weggegooit hebt. Maar heb je ook de cache leeg gegooid (zal wel, maar ik vraag het toch ffies)

Heb je misschien iets geïnstalleerd en is het toen gekomen? of was het er ineens?

[ Voor 24% gewijzigd door Monsie op 18-12-2005 18:21 ]

Sign here please

• pim_rs

pim_rs

Stars and Stripes

Topicstarter
Ja, ik heb via Start > Programma's > Bureau-accessoires > Systeemwerkset > Schijfopruiming alles weggegooid.

In mijn browser ook alle bestanden en cookies, de geschiedenis en offline bestanden.

Gister deed mijn schijf een beetje raar, begon steeds pauzes te nemen, toen ben ik gereboot, heb ik even gedefragmenteert virusscannetje etc.

Maar niets geinstalleerd ofzo.

• pim_rs

pim_rs

Stars and Stripes

Topicstarter
De virusscanner de-installeren verhelpt dit probleem
Waarom helpt altijd het laatste wat je probeert :r

Dit topic mag dicht van mijn part :+

• newpegasus
  • Laatst online: 05-03 19:50

newpegasus

Hertog

pim_rs schreef op zondag 18 december 2005 @ 22:37:
offtopic:
Omdat ook al had je dat als eerste geprobeerd, dat ook gelijk het laatste was omdat het probleem dan opgelost was :P. Maw: het laatste helpt altijd...

[ Voor 3% gewijzigd door newpegasus op 18-12-2005 22:41 ]

• InfoTracer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 22:20
misschien een vermelding van welke virus scanner?

• AK47
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 04-05-2024
pim_rs schreef op zondag 18 december 2005 @ 22:37:

Dit topic mag dicht van mijn part :+
Ik ben dan toch nog wel geintresseerd welke virusscanner je precies draait :). Ik vind dit zelf een erg vage setting namelijk :)

• pim_rs

pim_rs

Stars and Stripes

Topicstarter
InfoTracer schreef op zondag 18 december 2005 @ 22:42:
misschien een vermelding van welke virus scanner?
Norton AntiVirus 2005

Alles wat weg is is nu vervangen door een vet en cursief lettertype, heel vaag, maar ik kan de tekst weer lezen :o

Binnenkort toch weer een windows reinstall, 1 jaar op dezelfde installatie was toch te mooi om waar te zijn :Y)

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-08 17:19

Korakal

Up up up!

even voor de goede orde nog een verplaatsing naar Software Algemeen en een titelfix :)
Pagina: 1