Turn it off and on again.
Verwijderd
Je hebt nu een goede videokaart snap niet dat je nu al wilt upgraden.
Maar volgens mij is het iets in de trend van 200MHz core en 166MHz Memory DDR (dus 332MHz)
Maar volgens mij is het iets in de trend van 200MHz core en 166MHz Memory DDR (dus 332MHz)
Das inderdaad de normale snelehid...Op vrijdag 19 januari 2001 22:40 schreef Vo0 het volgende:
Je hebt nu een goede videokaart snap niet dat je nu al wilt upgraden.
Die van mij is stabiel op 240/380 (met een 120mm die er op blaast)
Geheugen kan wel vaak iets sneller, rond de 390-400 en de core komt juist meestal iets lager 220-230...
Verwijderd
hoever schatten jullie dat ik kom zonder aparte biqqul koeler?
ik heb nu een hercules prophet II GTS 64 mb DDR

haalt mijn geheugen zonder extra koelen volgens jullie de 380 ofzo?
btw:
core is normaal geloof ik (die van mij dan) 200mhz
mem is 166 DDR --> 332MHZ (
)
ik heb nu een hercules prophet II GTS 64 mb DDR
haalt mijn geheugen zonder extra koelen volgens jullie de 380 ofzo?
btw:
core is normaal geloof ik (die van mij dan) 200mhz
mem is 166 DDR --> 332MHZ (
Verwijderd
Stelletje optimisten hier... van de meeste GF2's die ik gezien/overgeklokt heb (ook van goede merken) wordt de core al redelijk instabiel boven de 220MHz, en het geheugen gaat boven de 360 a 380MHz in bepaalde games al pixelfoutjes geven (hoewel ze vaak de 400 wel halen, maar ja, foutjes zijn foutjes en daar wil je toch niet mee draaien he).
Maar, elke kaart, video- en geheugenchip is weer anders dus gewoon kijken wat ie uiteindelijk aankan he... enne, houd er rekening mee dat het 's zomers vaak aardig wat warmer wordt in je pctje...
Maar, elke kaart, video- en geheugenchip is weer anders dus gewoon kijken wat ie uiteindelijk aankan he... enne, houd er rekening mee dat het 's zomers vaak aardig wat warmer wordt in je pctje...