Hi,
Mijn vriend heeft onlangs een nieuwe pc gekocht het gaat om een:
- AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 4200+
- NVIDIA GeForce 7800 GTX
- Ram: 2.00 GB
- Mobo: ASUS A8N-SLI
- Windows XP SP2
Nu werkt zen pc perfect, behalve in 1 spel (Kalonline www.kalonline.com).
Screenshotje van het probleem:

Screenshotje van hoe het zou moeten zijn:

Nu het rare hieraan is dat zen balken langs de zijkant, bovenkant en het chatkader wel gespaard
blijven van de 'artifacts' (zijn dit eigenlijk wel arfitacts? Ik weet niet hoe ik het moet noemen).
Maar soms heeft hij het probleem helemaal niet en is het beeld volkomen normaal maar naar een tijdje (kan na een 2 uur of na 5 minuten zijn) komen ze tevoorschijn.
Het begint meestal langs de randen van het scherm en wordt dan steeds erger tot zoals in de screenshot.
Het systeem heeft overigens de laatste nVidia drivers ( we hebben ook al oudere geprobeerd maar dit heeft niet geholpen) Ook een reinstall van het spel zelf leverde niets op.
Alvast bedankt.
Mijn vriend heeft onlangs een nieuwe pc gekocht het gaat om een:
- AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 4200+
- NVIDIA GeForce 7800 GTX
- Ram: 2.00 GB
- Mobo: ASUS A8N-SLI
- Windows XP SP2
Nu werkt zen pc perfect, behalve in 1 spel (Kalonline www.kalonline.com).
Screenshotje van het probleem:

Screenshotje van hoe het zou moeten zijn:

Nu het rare hieraan is dat zen balken langs de zijkant, bovenkant en het chatkader wel gespaard
blijven van de 'artifacts' (zijn dit eigenlijk wel arfitacts? Ik weet niet hoe ik het moet noemen).
Maar soms heeft hij het probleem helemaal niet en is het beeld volkomen normaal maar naar een tijdje (kan na een 2 uur of na 5 minuten zijn) komen ze tevoorschijn.
Het begint meestal langs de randen van het scherm en wordt dan steeds erger tot zoals in de screenshot.
Het systeem heeft overigens de laatste nVidia drivers ( we hebben ook al oudere geprobeerd maar dit heeft niet geholpen) Ook een reinstall van het spel zelf leverde niets op.
Alvast bedankt.