Als ik de miniatuurweergaven in Verkenner kies, zie ik de miniatuurweergaven van alle bestanden zoals mappen, plaatjes, etc. Behalve die van de html bestanden. Eerst deed ie het wel. Het laat nu alleen maar een E-logo zien. Iemand mischien een idee wat het probleem kan zijn? (Miniatuurweergaven niet in cache opslaan is uitgevinkt).
Welke Windows versie gaat het hier over? 
Zoals je in de Windows Operating Systems FAQ kan lezen zien we dit graag terug in je topic titel - dus vertel dat nog even zodat ik die in je topic titel kan zetten
Zoals je in de Windows Operating Systems FAQ kan lezen zien we dit graag terug in je topic titel - dus vertel dat nog even zodat ik die in je topic titel kan zetten
Ik schop dit topic omhoog omdat ik hetzelfde probleem heb:
Ik zou dus graag een miniatuurversie van HTML-pagina's in de verkenner willen zien.
(Er moeten een aantal aanpassingen worden gedaan aan een site en mijn voorganger was echt een pruts3r dus ik moet telkens onnodig pagina's openen voor ik de goeie gevonden heb
)
Ik draai trouwens Windows XP SP2
Ik zou dus graag een miniatuurversie van HTML-pagina's in de verkenner willen zien.
(Er moeten een aantal aanpassingen worden gedaan aan een site en mijn voorganger was echt een pruts3r dus ik moet telkens onnodig pagina's openen voor ik de goeie gevonden heb
Ik draai trouwens Windows XP SP2
Verwijderd
ckech de link in mijn topic naar kelly's corner echt een super oplossing! misschien werkt het ook voor html
[XP] Miniatuurweergave bij videobestanden verdwenen*
[XP] Miniatuurweergave bij videobestanden verdwenen*