"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Zeg nee tegen bloatware. Download Nero Lite!
Verwijderd
En er wordt natuurlijk nog steeds teveel over Tweaky/Henk/Shakazulzebab gezeurd
Verwijderd
henk wordt een beetje in het verdom hoekje gepropt .
ziet die er mischien een beetje te kids uit voor deze hightec webby
en is this the ultimate way to forget henk
dit is alles wat onze henk krijgt

tis toch ook kerst voor henkie
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2005 13:50 ]
Intentionally left blank
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
*miereneukmodus*
Ik ook niet

Tis precies andersom, de abo'ers worden benadeelt
[ Voor 16% gewijzigd door NMe op 18-12-2005 21:01 ]
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Tuurlijk niet, in het donker zie je toch ook geen sneeuwmanMicDis schreef op zondag 18 december 2005 @ 20:58:
Mja komt er niet een nightlife sneeuw man
<-- Sneeuwpoppen zijn mooi! Blij dat Henk opgekerst is
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Neat
Gemaakt
Andersom? Verkeerdom heet dat!_Ernst_ schreef op zondag 18 december 2005 @ 20:58:
[...]
Ik ook niet
[afbeelding]
Waar is het klachtenformulier?
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
[ Voor 6% gewijzigd door NMe op 18-12-2005 22:48 ]
Klagen is helaas niet meer mogelijk
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Intentionally left blank
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
In de featurelijst die jou is aangeboden voordat je betaald abonnee werd, is niet gesproken over het recht op een aangepaste header-image voor de Kerstperiode. De facto is er dan hier ook geen sprake van benadeling, omdat je niet minder functionaliteit hebt dan jou in het vooruitzicht werd gesteld als je abonnee zou worden. Je bent er dus niet op achteruitgegaan, je bent er in dit concrete geval slechts niet op vooruit gegaan._Ernst_ schreef op zondag 18 december 2005 @ 20:58:
Waarbij dan vervolgens fundamenteel gediscussieerd kan worden over de vraag of een sneeuwpop bij Henk/Shakazulzebab überhaupt wel als een aanmerkelijke vooruitgang valt te kwalificeren.
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.
Ik vind het eigenlijk jammer dat ik henk nog niet helemaal uit kan zetten. Of iig niet zonder met de CSS te gaan prutsen e.d., en daar ben ik beetje lui voorHoedje schreef op zondag 18 december 2005 @ 13:40:
Overigens is dit ook een verkapt denk-aan-Henk topic. Alhoewel ik nu helemaal gewend ben aan de nieuwe lay-out en em stiekum stukke beter vind dan de oude, mis ik Henk. Henk is tegenwoordig veel te klein en zou naar mijn mening een prominentere plek moeten krijgen in de lay-out.
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Yes you're annoying (die Henk iig wel)
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Verwijderd
Verwijderd schreef op zondag 18 december 2005 @ 13:44
...Shakazulzebab...
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2005 05:11 ]
Hoedje schreef op zondag 18 december 2005 @ 13:40:
/me Hoedje denkt dat Henk het koud heeft zonder hoedje
Nee, daar krijgt ie het warmer van, een sneeuwpop in z'n nek
"Pray, v. To ask that the laws of the universe be annulled in behalf of a single petitioner, confessedly unworthy." --Ambrose Bierce, The Devil's Dictionary
Ik denk het niet, sneeuw is vrij koud.Hertog schreef op woensdag 21 december 2005 @ 15:57:
[...]
[...]
Nee, daar krijgt ie het warmer van, een sneeuwpop in z'n nek
Kayshin schreef op woensdag 21 december 2005 @ 15:54:
* Kayshin wil ook paarse layout
Vind het sowieso klote dat de oorspronkelijke skin niet meer beschikbaar is voor niet-abo's. Ik zou het juist andersom gedaan hebben...
Je had dus liever gezien dat het forum voor ingewijden een fris nieuw uiterlijk had gekregen, en voor nieuwe gebruikers, die we juist willen aantrekken, minder professioneel uitziet? Dat is toch niet logisch, of wel soms?
Yup, anders heet het water, of stoom
Of regen, als het uit de lucht komt. Ach ja, maar meteorologen noemen het allemaal neerslag als er water uit de lucht komt
Denk aan HenkHoedje schreef op zondag 18 december 2005 @ 13:40:
Overigens is dit ook een verkapt denk-aan-Henk topic.
[ Voor 14% gewijzigd door Jaap-Jan op 22-12-2005 00:15 ]
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
Zat ook net aan die paarse layout te denken, die ik dus ook mis. Het IS tenslotte mooier, anders zou het niet alleen voor abbo's beschikbaar zijn, wat ik nog steeds erg flauw vind. Paars ziet er zeker niet minder professioneel uit, juist wel een beetje gezellig, ipv dat strakke, niet originele, wit, krijg er nog koppijn van.Kayshin schreef op woensdag 21 december 2005 @ 15:54:
* Kayshin wil ook paarse layout
Vind het sowieso klote dat de oorspronkelijke skin niet meer beschikbaar is voor niet-abo's. Ik zou het juist andersom gedaan hebben...
[ Voor 17% gewijzigd door Dancing_Animal op 22-12-2005 00:25 ]
Je hoeft natuurlijk geen abo te nemenDancing_Animal schreef op donderdag 22 december 2005 @ 00:24:
[...]
Zat ook net aan die paarse layout te denken, die ik dus ook mis. Het IS tenslotte mooier, anders zou het niet alleen voor abbo's beschikbaar zijn, wat ik nog steeds erg flauw vind. Paars ziet er zeker niet minder professioneel uit, juist wel een beetje gezellig, ipv dat strakke, niet originele, wit, krijg er nog koppijn van.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
We hebben ook nog Nightlife voor je non-abbo's hoor, dus je stelling gaat eigenlijk niet opDancing_Animal schreef op donderdag 22 december 2005 @ 00:24:
ipv dat strakke, niet originele, wit, krijg er nog koppijn van.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Tis gewoon vreemd dat de originele layout niet meer beschikbaar is enzo...-NMe- schreef op woensdag 21 december 2005 @ 23:49:
[...]
offtopic:
Je had dus liever gezien dat het forum voor ingewijden een fris nieuw uiterlijk had gekregen, en voor nieuwe gebruikers, die we juist willen aantrekken, minder professioneel uitziet? Dat is toch niet logisch, of wel soms?
http://www.nieuwkamp.com/~kampnl/vintage_c_kerst.css
URL's aangepast van de images en de import, en de default_kerst.css toegevoegd (geen idee of import ook werkt, er staan nl relatieve paden in het origineel)
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Anyway, nu kan ik weer lekker terug naar Vintage.
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.