[ATI 5.12 Drivers] Fout '0x80040707'; hoe oplossen? *

Pagina: 1
Acties:

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-08 14:01

Magic666

No one's neighbour!

Topicstarter
bij het updaten van de ati drivers (5.12, gehaald van de ati site) krijg ik de bekende 0x80040707 description: (niks) foutmelding.

Zoekwerk op google/GoT leert mij dat je niet genoeg rechten zou hebben, kijkend bij useraccounts staat bij mij account Computer administrator. Dat zou toch goed moeten zijn...

De rechtermuisknop en de optie run as (en dan het vinkje weghalen bij protect my compter enz enz) werkt ook niet.

Op een andere website stond ook nog dat in het register het eea niet goed zou staan:
http://consumer.installshield.com/kb.asp?id=Q108167

kijkend in mijn register klopt dat idd, de desktop data staat niet ingevuld. Handmatig invullen wordt niet bewaard. Ook staat er bij mij C:\Documents and Settings\ in het register wat volgens de website %ALLUSERSPROFILE%\ zou moeten zijn. Klopt dat?

Ik raak onderhand door alle opties heen geloof ik.... iemand hier nog ideeën/tips?

Ik heb XP pro, sp2 (laatste updates)

Het gekke is dan wel dat andere programma's gewoon goed instaleren!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Laat ik je topictitel maar even aanpassen voor de mensen die deze bekende foutmelding niet direct weten te relateren aan de ATI drivers ;)

0x80040707 foutmelding, waar gaat dat nu fout? > [ATI 5.12 Drivers] Fout '0x80040707'; hoe oplossen? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-08 14:01

Magic666

No one's neighbour!

Topicstarter
Dank je Spider.007, uninstallen resulteert in dezelfde foutmelding zag ik net :(

Men gaat mij toch niet vertellen dat ik gebonden ben aan de Ati 5.10...?

EDIT: Dit kun je niet menen! De meest simpele oplossing ooit geloof ik... van een ander forum (de zoveelste vandaag) kwam deze oplossing:
EDIT: OMFG! I got it fixed! and it is the stupidest fix ever. I hate ATI. Create the folder Desktop in c:\documents and settings\all users\

It works. That is so stupid.
inderdaad die folder bestond nog niet, en nu is die ook gefixed in de registry.... installeren gaat nu zonder problemen!

Wat een oplossing.....

[ Voor 61% gewijzigd door Magic666 op 18-12-2005 17:53 ]