Toon posts:

Joomla + Apache2traid

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net apache2traid geinstalleerd en in de map htdocs de map Joomla aangemaakt.

Ook heb in phpmyadmin al een database aangemaakt genaamd : Joomla.

Nu kan ik joomla wel gebruiken op localhost/joomla en ook via mijn ip adres lukt dit wel, maar andere mensen kunnen hem slecht of moeilijk bekijken.

Het ligt niet aan de internet verbinding en in mijn router staat ook alles goed, nu weet ik ook dat er een optie is om je domain te veranderen maar als ik dit doe geeft die fouten aan.

Wat moet ik doen ?

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Als je vrienden problemen hebben met het verbinden met je server, dan lijkt me dat eerder een probleem met Apache dan met Joomla, tenzij je ergens localhost hebt ingevuld als domein.

Verder geven we in Programming & Webscripting geen support op scripts van anderen, we schrijven onze software zelf. Je zou kunnen proberen je vraag te stellen bij de buren in [rml][ CMS] Het grote Mambo (en nu ook Joomla) OS topic - deel 1[/rml], maar ga wel eerst even na of het een serverprobleem of een probleem met Joomla is. Dit kun je doen door een willekeurig bestand op je server te zetten en iemand anders het te laten downloaden. Lukt dat niet, dan is het een probleem met je server, niet met Joomla. Mocht het een probleem met Apache zijn, dan kun je je vraag beter stellen in Software Algemeen.

Verder wil ik je graag wijzen op P&W Beleid en *** Over topictitels in P&W - lezen voor topic openen!!! ***, aangezien je topic en topictitel nog een paar dingen te wensen overlaten. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.