Toon posts:

[C#] Error: "De bindingsingang is ongeldig"

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Een aantal weken geleden heb ik C# Express 2005 op een computer bij mijn ouders geïnstalleerd. Ben daar een tijdje op aan het programmeren geweest, en had er een prachtig programma weten te scheppen.

Maar.. Nu start ik een paar weken later C# weer, en bij elke poging om mbv F5 het programma te starten krijg ik de volgende melding..

Afbeeldingslocatie: http://www.istephan.nl/error.PNG

Deze melding krijg ik ook wanneer ik puur een volledig nieuw project/solution begin en die probeer te draaien. Ik heb geprobeerd om C# te repairen, deïnstalleren en herinstalleren, maar elke keer loopt het setup programma van C# vast zonder ook maar iets uit gehaald te hebben. Wie oh wie kan mij hier aan een oplossing helpen?

• Massiefje
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-04 13:43
Er is inmiddels een dotNET framework 2.0 uitgekomen. Misschien dat die zit te etteren ?

Kijk maar eens of die geinstalleerd is. Misschien de express software ergens anders installeren en kijken of je solution hetzelfde probleem vertoont. Dan weet je ook gelijk of het aan de code/software of jouw specifieke pc ligt.

Verwijderd

Topicstarter
Het ligt zeker aan deze computer. De solution draait prima op andere pc's. Ik heb inderdaad de .NET 2.0 al geïnstalleerd, maar dat doet hij al standaard met de installatie van C#. Deïnstallatie daarvan werkt ook niet zie ik trouwens nou, ik krijg de melding "Geen toegang tot de Windows Installer software". En ik moet contact opnemen met ondersteunend personeel.. Maar aangezien ik dat zelf ben gaat dat niet zo helpen. Zou het werken om de Windows Installer (versie 3.1) even te deïnstalleren? C# zelf deïnstalleren is helaas niet mogelijk, tenzij fysiek verwijderen van de harde schijf meetelt, maar dat gaat ook weer registerproblemen opleveren vrees ik..

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Heb je beta2 geinstalleerd gehad op die PC?

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com