Call of Duty 2 stopt met laden?

Pagina: 1
Acties:
  • 174 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Me_Again
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-05 08:18
(jarig!)
Hoi

Een tijdje terug heb ik het spel CoD2 gekocht, geinstalleerd en het werkte prima. Het opstarten van het spel ging razend snel, totdat ik één of ander programma geinstalleerd had. Vanaf dat moment duurde het 2 minuten voordat het spel opgestart was. En dit alleen met de Multiplayer en de Singleplayer werkt wel goed.

Wanneer je CoD2 opstart zie je een plaatje in het midden van je scherm en vervolgens ga je over naar fullscreen. Dat plaatje blijft er bij mij gedurende 2 minuten staan, hardeschijf laadt niet, cpu en memory gebruik enorm laag, ofterwijl het laden van het spel wordt stop gezet, en gaat een even later weer verder...

Ik zat te denken aan mijn firewall, die de MP op een of andere manier gedeeltelijk blokkeert, waardoor het opstarten zo traag gaat. Maar Norton Internet Security 2006 staat ingesteld op "Permit all" voor CoD2. Dit probleem had ik ook al met de eerste CoD, en ook toen heb ik van alles geprobeerd. Windows opnieuw geinstalleerd (XP Pro + SP2) verder geen één programma (op NIS 06 na dan) en zo heb ik een tijd lang CoD2 gespeeld. En dat ging goed, maar na verloop van tijd kwam die slome opstart weer terug :r

Ik heb windows meerdere keren opnieuw geinstalleerd, gekeken welk programma dit kan veroozaken, NIS firewall helemaal nagekeken, maar ik kom niet tot een oplossing...

Verwijderd

Topic hoort in Spielerij - Problemen & Vragen denk ik ;)

Sowieso lijkt het mij handig dat je alle Norton applicaties (tijdelijk) uitschakeld als je online gaat gamen, met name de resources die ze vreten, laat staan de problemen die ze geven (consumenten spul dan).

Als de firewall dingen gaat blokkeren die met het spel te maken hebben moet je uberhaupt niet online kunnen spellen lijkt mij.

Windows opnieuw installeren ZONDER dat je een oorzaak hebt gevonden waar het probleem lag is imho een beetje .. mja... stom :P nu heb je het probleem weer, heb je niets geleerd en moet je alsnog het probleem opgelost zien te krijgen ;)

//edit: al op verstuur bericht geklikt :|
maar goed, COD fan fora bij langs gaan, techsupport, heb je het probleem bij andere spellen etc etc

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2005 11:47 ]

• Me_Again
(jarig!)
Ik heb dit probleem alleen met Call of Duty, firewall uitschakelen helpt ook niets. Ik wilde er achter komen of het aan een programma lag, dat dit zou kunnen veroozaken, vandaar die windows reinstall...
Nadat ik windows opnieuw geinstalleerd had, heb ik één voor één de programma's geinstalleerd die ik altijd gebruik, en zo gekeken waar het aan kon liggen... Maarja niks gevonden, want het probleem kwam toen niet meer nadat ik "iets" geinstalleerd had

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Tikje naar SPV :)

• Me_Again
(jarig!)
Ben ik de enige die dit probleem heeft?

Verwijderd

Ik heb een gelijkaardig probleem.

Heb de russische missies in de single player al uit. Nu wou ik de multiplayer eens gaan proberen, maar als ik de multiplayer wil starten, dan zie ik eerst de loading picture, dan een zwart scherm en dan crasht die. Dus bij mij blijft die niet hangen, maar crasht en gaat terug naar windows.

De single player werkt perfect

• Moffin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-12 10:32
Ja ik moet ook het laadscherm gedurende 20 ~ 25 sec aanzien, terwijl dat helemaal niet nodig is omdat mensen met een langzamere computer dit ook niet hebben. Zou handig zijn als hier een oplossing voor zou zijn.

[update]
Oplossing voor het probleem wordt in mijn topic hier aangegeven:
[rml][ PC] CoD2 Laadscherm c.q startscherm[/rml]. [/update]

[ Voor 86% gewijzigd door Moffin op 03-06-2006 18:24 ]

[ pvoutput | 5760 wp @ O 45° - Z 10° - W 45°]

Pagina: 1