Toon posts:

Foutmelding: Connection limit exceeded - You may only leech

Pagina: 1
Acties:
  • 56 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie kan mij uit de brand helpen met het volgende probleem.

Ik krijg in Azureus de volgende foutmelding:

Connection limit exceeded - You may only leech from one Connection at a time

Ik kan normaal gesproken met ieder torrent-bestand downloaden, alleen laat er nu net 1 torrent file wezen die continue de bovenstaande foutmelding geeft. Op de site waar ik de torrent vandaan heb wordt hij met 100% health aangegeven.... (34 seeders/16 downloaders)
Ik begrijp de foutmelding niet. Wie kan me dat uitleggen, en hoe los ik dit probleem op.

Ik heb ook andere BT programma's geprobeerd, maar geven allemaal hetzelfde probleem met deze torrent. (XBT, Bittorrent, Azureus, Bit comet) etc

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-08 07:25
Wat is je upload/download ratio?

There is no replacement for displacement!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
haal je normaal je torrents van dezelfde site als deze torrent?
het kan dat de tracker een maximaal aantal downloads per ip heeft ingesteld

This message was sent on 100% recyclable electrons.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Lees anders de foutmelding even; en als je die niet begrijpt moet je er even een Engels woordenboek bijhalen. Zo te zien heeft de tracker het aantal verbindingen gelimiteerd tot 1 per IP. Waarschijnlijk proberen alle applicaties meer connecties te openen; en dat gaat dus fout. Maargoed; dit is niet iets wat in SA hoort of past aangezien jij het zelf niet kan 'oplossen'. :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.