Toon posts:

mx5000 toetsenbord en muis ?

Pagina: 1
Acties:
  • 60 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik Heb gisteren nieuwe computer gekocht.. heb alles geinstalleerd enzo helemaal toppie .. alleen kan iemand mij vertellen hoe ik het display van dit toetsenbord moet installeren want er staat allemaal mooi bij dat je kan zien of je email hebt enzo maarja er zit ook geen boekje bij enzo dus ik kan er niet zoveel wijs uit nu ..

+ dat me muis af en toe even blijft hangen misschien dat iemand me daar ook een goede reden voor kan geven want hij is 24 uur opgeladen dus hij is niet leeg .. alle draden zitten ook goed !

Alvast bedankt !

WalkeR :Y)

• Ronald1852
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:48
ik heb een MX 3000 (al een half jaartje), eerst had ik die op ps2 hangen maar toen hing de muis vaak en deden mijn functietoetsen het vaak niet toen ben ik gewoon overgegaan op usb en nu werkt alles fijntjes (wat ook wal mag voor een set van 140 eur >:) )

Verwijderd

Topicstarter
ja precies mij setje is iets duurder en dan mag ik er wel iets goeds voor terug hebben denk ik zo.. dus ik verwacht gewoon dat alles het lekker doet enzo.. maar ja je kan me dus niet vertellen hoe die dislpay in elkaar zit ? hoe ik die moet instellen !?

WalkeR >:)

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:29

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Als je de Logitech software geinstalled hebt, hoef je eigenlijk niets in te stellen.
Mijn muis bleef ook af en toe hangen, maar dat kwam doordat ik het ontvangertje achter mijn pckast had gedaan. Dat heb ik nu veranderd en werkt alles naar behoren

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Verwijderd

Topicstarter
Oke mensen bedankt dat jullie even aandacht hebben gehouden aan mijn topic , ik probeer de ontvanger aan de voorkant en dan zal ie het waarschijnlijk wat jij zget beter doen.. alvast bedankt !

Sluiten die hap !
8)7

• Zondagskindje

Zondagskindje

Heb je het wel getest dmv een mailtje naar je zelf sturen?

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Verwijderd

Topicstarter
ja heb het getest .. maar er staat alleen in mijn display

Logitech MX 5000

verder niets ;(

• Zondagskindje

Zondagskindje

Dat is wel vreemd. Er zou op z'n minst je inlognaam in het display moeten staan.
Je hebt ook de update gedaan?

Verwijderd

Topicstarter
uhmz update waarvan ? Heb hem gisteren gekocht dus zou eigenlijk geen update hoeven uit te voeren toch ?

Heb heel de computer nieuwe niet alleen de mx5000 set dus dat is als het goed is allemaal voor me gedaan ;)

• Zondagskindje

Zondagskindje

Volgens mij zat er ook een A4-tje bij dat je de update moest uitvoeren, heb je al op de Logitech site gekeken?

Verwijderd

Topicstarter
nee ik zal wel eens kijken.. :9

• Zondagskindje

Zondagskindje

Heb je link voor je gevonden
Logitech

Verwijderd

Topicstarter
Ow nee Engels.. had het net ook gevonden mar kan daar dus geen wijs uit.. want ben absoluut geen held in engels.. misschien een vertaler op het got form :D haha nee maar ik weet zo nog niet wat ik moet doen ?

• Zondagskindje

Zondagskindje

Je moet het Logitech software updaten.
Dus je opent dat proggie, zoekt de updateknop en updaten maar.

Verwijderd

Topicstarter
oke dank je

• Zondagskindje

Zondagskindje

En als je iets vertaalt wilt hebben:

vertaalproggie

Zo en nu mag je zelf ook wat moeite gaan doen. :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:02

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels
maarja er zit ook geen boekje bij enzo dus ik kan er niet zoveel wijs uit nu ..
Denk even 5 seconden na...

Van welk merk is het apparaat? Heeft dat merk een website? (tip: ja... zelfs een Nederlandstalige indien nodig)

Zou daar misschien een manual oid kunnen staan? Zou daar misschien meer informatie in kunnen staan?

Bovenstaande gedachtengang hoort echt tot de minimale zelfwerkzaamheid die we vragen voor je een topic opent. Daar komt bij dat posts met een enkele smiley en meer niet en het herhaaldelijk schoppen van je topic binnen 24u niet de bedoeling is (iets nieuws toe te voegen? Die edit knop is er niet voor niets).

Verder is GoT dan wel NL-talig, maar aangezien letterlijk alle computergerelateerde zaken Engels-based zijn, gaan we ervan uit dat je een Engelstalige handleiding kunt lezen. Kun je dat echt niet? Zoek dan hulp, maar niet op GoT. Al is het alleen maar omdat er 1001 vertaalmogelijkheden zijn online.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.