Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plakbandrol
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-06 10:21
Mijn ouders hebben een jaar geleden een Boston 500 twinpack van KPN aangeschaft. Deze heeft het altijd goed gedaan tot enkele tijd geleden door het slechte weer er een stroomstoring is geweest. Sinds die tijd gaven beide handhelds de melding "buitenbereik". Het aanmelden op het basisstation lukte niet meer.

Het volgende heb ik gedaan, ik ga via het menu naar Registratie -> Aanmelden HS

vervolgens staat er "BASIS -234?" (geen idee wat er bedoeld wordt), vervolgens vraagt ie de pincode, dit is gewoon 0000, na een tijdje zoeken geeft ie aan "GEEN BASIS".

Ik ben hiermee naar KPN gegaan en die zeiden dat het basisstation door de stroomstoring kapot was gegaan, er schenen meer mensen met hetzelfde probleem te zijn geweest. Het basisstation was niet los leverbaar, en de Boston 500 was ook niet meer in de handel. Dus uiteindelijk heb ik de Boston 530 gekocht, deze zou compatible zijn met de 500, op die manier kon ik de handhelds toch nog gebruiken. Maar ondanks dat de telefoons in elkaars lader passen en praktisch identiek zijn, lukt het niet om ze aangemeld te krijgen op het basisstation. De handheld van de 530 doet het wel, maar de twee handhelds van de 500 geven nogsteeds hetzelfde probleem. Ik heb ze ook al gereset e.d maar ik kom er niet meer uit. Je zou zeggen dat de telefoon zelf kapot is gegaan, maar aangezien beide handhelds hetzelfde probleem hebben lijkt me dat ook uitgesloten.

Iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn?

[ Voor 3% gewijzigd door plakbandrol op 18-12-2005 02:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRealRenzel
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:03

DaRealRenzel

Overtuigd Dipsomaan

Geen flauw idee, echter

- Dan apparatuur kapot gaat door een stroomstroing is wel verdacht. Dit zou alleen kunnen (lijkt me) doordat er meer dan 220V op het net is gekomen.

Anyway. Laat e.e.a. even bevestigen door de KPN medewerker. Schriftelijk is het beste

Schrijf een klachtbrief naar je electriciteitsmaatschappij dat door hun fout (stroomstoring) jouw telefoons kapot zijn, en stel ze aansprakelijk voor de geleden schade.

Mocht e.e.a. niet lukken, ga dan naar je inboedelverzekering.

Nothing is a problem once you've debugged the code

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plakbandrol
probleem is dat mijn ouders geen bonnetje meer hebben, en dat ook moeilijk hard is te maken dat het door die stroomstoring kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plakbandrol
ik begrijp er niets van.. ik ben net naar de KPN winkel gegaan en het probleem uitgelegd, die vent deed precies hetzelfde als ik altijd deed, en daar deed hij het direct.Waarschijnlijk was het probleem dat er iets in mijn huis die telefoon stoorde..