Steam id is passievrucht \\ Xbox Live GT: Meneer Passievrucht
Waarschijnlijk start je nu de applicaties op de console, dit moet je niet doen... beste kun je gewoon met RDP een nieuwe sessie starten, en hier je download applicaties in laten draaien. Als je deze sessie disconnect (dus niet uitlogt) en je neemt hem weer over, kom je gewoon weer in de eerste sessie terecht.
Het probleem is, gebruik dit systeem ook voor te msnen enzGenghis Khan schreef op zondag 18 december 2005 @ 02:05:
Waarschijnlijk start je nu de applicaties op de console, dit moet je niet doen... beste kun je gewoon met RDP een nieuwe sessie starten, en hier je download applicaties in laten draaien. Als je deze sessie disconnect (dus niet uitlogt) en je neemt hem weer over, kom je gewoon weer in de eerste sessie terecht.
dus heb liever de RDP sessie zoals we in windows XP kennen
Waarom niet? Die kan je immers ook gewoon overnemen (mstsc /console).Genghis Khan schreef op zondag 18 december 2005 @ 02:05:
Waarschijnlijk start je nu de applicaties op de console, dit moet je niet doen...
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
ja alleen vanuit linux overnemen gaat enkel lastig zoblackd schreef op zondag 18 december 2005 @ 02:07:
[...]
Waarom niet? Die kan je immers ook gewoon overnemen (mstsc /console).
Helemaal niet. Maar goed, dat je dit vanuit een Linux distro wilt doen, kan ik natuurlijk ook niet dromen.Passievrucht schreef op zondag 18 december 2005 @ 02:09:
[...]
ja alleen vanuit linux overnemen gaat enkel lastig zo
Maar zonder /console is er geen mogelijkheid neem ik aan?
Inloggen in een 2e sessie en dan vanuit de taskmanager de 1e sessie overnemen. Werkt perfect hier met rdesktop, moest laatst ff een programma die op locale display van een win2k3 bak draaide netjes afsluiten.
wat is het probleem dan precies? Zowel vanuit linux als windows kan je naar de console connecten, problem solved toch?Passievrucht schreef op zondag 18 december 2005 @ 02:20:
Maar zonder /console is er geen mogelijkheid neem ik aan?
Eh, waarom zo ingewikkeld doen als je met rdesktop -0 <ip> ook direct de console over kan nemen?_JGC_ schreef op zondag 18 december 2005 @ 02:31:
Inloggen in een 2e sessie en dan vanuit de taskmanager de 1e sessie overnemen. Werkt perfect hier met rdesktop, moest laatst ff een programma die op locale display van een win2k3 bak draaide netjes afsluiten.
ik draai zelf geen linux distro, maar maak dit op uit verschillende bronnen van internet
Pagina: 1