Vertaling MS Office menu: Engels vs Nederlands

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• sandergar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:29
Mijn vader kan voor zijn leeftijd (60 jaar) aardig met de nederlandstalige versies van MS Word en MS Excel omgaan. Nu is mijn vader gedetacheerd bij een bedrijf waarbij alle software in de engelse taal is geinstalleerd. Het gevolg is nu dat hij er niets meer van snapt. Nu is het geen optie om andere software te installeren. Nu ben ik dus op zoek naar een vertaling van de Office menu's van het engels naar het nederlands en andersom. Zowel Googlen als hier op GOT heb ik nog niets kunnen vinden wat hier op lijkt. Zoeken op woordenboek geeft wel hits maar dit heeft dan te maken met de spellingscontroller van MS Office! Dit zoek ik dus niet. Wie weet of zoiets bestaat er waar dit te vinden is?

Zoals gezegd heb ik zelf reeds proberen te zoeken. Zoekwoorden oa: MS Office, woordenboek, menu, engels, nederlands, vertaling.

2.730 Wp Enphase Zuid 30°, 4.450 Wp Enphase Noord 30° | Smart EVSE laadpaal | Victron Multiplus II 48/5000/70 3 Fase | 45kWh PylonTech Pelio accu

• potatox
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-10-2025

potatox

unz unz unz

Er bestaat toch ook een MUI voor office engels die em vertaald naar het nederlands die toch de optie geeft om te switchen tussen talen. Is dat geen makkelijker optie?

--

• sandergar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:29
_PoTaToX_ schreef op zondag 18 december 2005 @ 01:03:
Er bestaat toch ook een MUI voor office engels die em vertaald naar het nederlands die toch de optie geeft om te switchen tussen talen. Is dat geen makkelijker optie?
Een oplossing waarbij aan de PC 'gesleuteld' moet worden is geen optie. Beleidsmatig kan/mag dit niet. Internetaansluiting is ook niet beschikbaar. De oplossing die ik dus zoek is er eentje die je kan afdrukken op papier. Ik ben dus op zoek naar een naslagwerkje!

2.730 Wp Enphase Zuid 30°, 4.450 Wp Enphase Noord 30° | Smart EVSE laadpaal | Victron Multiplus II 48/5000/70 3 Fase | 45kWh PylonTech Pelio accu