Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:53
Ik heb de unreal 226 final patch geinstalleerd, maar als ik d3d als render device gebruik krijg ik alleen een knipperende rand v/h venster. De rest van het scherm is zwart. Druk ik op alt+enter, wordt het schermpje (logisch) klein gemaakt, maar blijft verder zwart. Als ik de cursortoetsen gebruik, hoor ik wel dat ik een menu-item verder ga (boem bij iedere optie). Gebruik ik open gl, dan doet ie 't wel. Hoe kan dit?
Klopt het trouwens dat d3d mooier is dan open gl?
Ik gebruik:

Radeon 32 md ddr
128 mb int geh
directx 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kan natuurlijk aan veel dingen liggen

ff een paar dingen die me te binnen schieten:

Gebruik geen directx 8.0 maar gewoon 7.0, windows (als je dat tenminste gebruikt) geeft nogal wat problemen met versie 8.0. Maar probeer eerst ff de andere dingen die hier staan, misschien ligt het toch niet aan directx

tik in de console: fov 90 hiermee kan je je beeldhoek veranderen, misschien stond UT op een andere fov ingesteld

druk een paar keer op F11, een Radeon geeft soms wat problemen met de lightning, ik heb er zelf nmlk ook een.

misschien staat de beeldfrequentie verkeerd afgesteld. Deze kan je veranderen in unrealtournament.ini in je /system map. Zet de resoltie daar op bv 800 * 600 16bit

Als UT het dan nog steeds niet doet probeer ff vanuit de verkenner direct een level op te starten. Misscien doet uT het dan wel

Meer zou ik ook niet weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doet tie het al???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woef
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Je hebt je videokaart waarschijnlijk verkeert geinstalleerd,
je moet die installeren via een setup, en niet met een locatie aangeven !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:53
Waar vind ik die console?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OEPS!

Never mind. Te snel gelezen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de console vind je door in UT op de toets ` of ~ te duwen.
Maar als je de fov nog nooit veranderd heb zal het daar wel niet aan liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anders moet je UT "ff" opnieuw installeren

;)
Pagina: 1