Toon posts:

Op zoek naar eurid epp systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben registrar en ben op zoek naar een eenvoudige applicatie die .eu demeinnamen kan registreren bij de EPP server van EurID. De te registreren domeinnamen + houdergegevens staan in een database. Ik zoek dus een (php) functie, die ik input kan geven (variabelen: inloggegevens, houdergegevens, domeinnaam, nsgroups, etc), waarna deze vervolgens de benodigde info in XML zet, naar de EPP server toezendt en de response afhandeld.
Wie kan mij helpen om hieraan te komen? (Graag reacties per mail)

P.s. er is spoed bij.

Bij voorbaat dank!

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
(Graag reacties per mail)
Haha.. Wees dan iig zo "slim" om je email wel te vermelden op je profiel oid.

Nu slaat je bericht _echt_ helemaal nergens op

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Hoi jaracanda, en welkom op GoT. :)

Het spijt me, maar dit is hier niet de bedoeling.
  1. We doen hier niet aan scriptrequests. In Programming & Webscripting programmeren we onze eigen code, en het is niet de bedoeling dat wij voor jou programmatuur gaan maken en/of opzoeken. Zie ook P&W FAQ - Scriptrequests.
  2. Spoed of geen spoed maakt hier geen verschil. Je wordt geholpen als iemand je kan helpen, en anders heb je simpelweg pech gehad. ;)
  3. Antwoorden gaat hier via het forum, of er wordt niet geantwoord. Het is hier een discussieforum, en als je aangeeft per definitie alleen berichten per mail te willen ontvangen, dan heeft een topic als dit voor niemand anders behalve jijzelf nog enig nut.
  4. Wat algemener: lees Algemene gedragsregels (Netiquette) en P&W FAQ - Het FAQ/Beleid topic even door, en van die laatste met name dit stukje.
Om bovenstaande redenen doe ik je topic op slot. Desondanks veel succes met het vinden van wat je zoekt. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.