Toon posts:

Hoeveel is laptop nog waard (zonder moederbord)

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heej,

Door een ongelukje met water is het moederbord van mijn jaar oude Toshiba Satellite A50 notebook kapot gegaan. Volgens de computerwinkel zou de rest van de hardware nog moeten werken. De kost van een nieuw moederbord (350 euro) kan ik niet betalen. Nu vroeg ik me af hoeveel die laptop nog waard is opdat ik die kan verkopen aan eventueel geïnteresseerden (in zijn geheel of gewoon onderdelen ervan)?

Dit zijn de specificaties:

Toshiba Satellite A50-110 - Centrino Pentium M 725 1.6 GHz - RAM 512 MB - HD 40 GB - DVD±RW / DVD-RAM - Mdm - LAN EN, Fast EN, 802.11b, 802.11g - Win XP Home - 15" TFT XGA (1024 x 768)

Mvg,

Lies

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Als je die in Hoeveel is dit nog waard - deel 27 gooit kan ik hem wel even taxeren voor je.

• Brede P
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-01 14:43
Voor je overhaast de boel gaat verkopen, zou ik eerst eens contact opnemen met je verzekering.
Wellicht kun je dit onder je inboedelverzekering gedekt krijgen?
Kost je wellicht iets aan eigen risico, maar nog altijd beter dan helemaal geen laptop meer, toch?!?

Verwijderd

Topicstarter
Hej, ik heb ook gedacht aan eventueel de familiale verzekering, maar daarvoor moet iemand anders (buiten de familie) de schuld op zich nemen. Aangezien ik student ben en ik niet de ouders van een van mijn vrienden daarmee wil belasten heb ik me al berust in het feit dat ik die kwijt ben ...

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:59

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Tikje verder kijken naar actieve topics voor je zomaar een topic opent...

Het grote "is dit nog wat waard" topic - deel 26

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.