[Testcase] Anti bot plaatje bij registreren

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• _eXistenZ_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:10
Ik heb een website voor een lanparty, (die overigens niet door gaat) waar een paar lui uit mn klas graag op spammen. Ik moedig ze zelf ook aan, altijd dikke lol, zij noemen de lan de w00tlan, slaat nergens op , maargoed. *adem in* Omdat dit ook een mooie stimulans is om mijn php skillzz op te houden, heb ik nu zo'n server sided plaatje geprogrammeerd dat je moet overtikken om te kunnen reggen. Nu werkt een spambot van iemand uit mijn klas niet meer. Overigens ben ik nu samen met hem aan het uitzoeken hoe zijn bot wel weer gaat werken, zodat ik dat gat ook kan dichten. Zijn er nog mogelijkheden zodat hij toch weer volautomatisch kan spammen, en kunnen jullie nog zwakheden vinden in mijn php stukje?

Bring it on.

Graag niet helemaal vol spammen, dat kan ik zelf ook wel. Tenzij je een bot kan programmeren die het volautomatisch kan 8)

There is no replacement for displacement!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Sorry, maar dit is niet de bedoeling van P&W. Debuggen mag je zelf doen, evenals testen. ;)

Overigens is dat plaatje van je helemaal niet handig. Een stukje relatief ongeavanceerde OCR-software kan die tekst al uitlezen, dus spammen is dan nog steeds geen kunst aan.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.