Hallo,
Ik ben bezig met een forumpje op te zetten. Er is een hele voorgeschiedenis van uitlezen van variabele subforums. Deze laat hij prima op de index zien. Nu probeer ik nu nieuwe topics toe te voegen aan een subforum. Ik heb het formulier aangemaakt. In dit formulier kun je gegevens invoeren als topic en text. Helaas krijg ik een foutmelding. Ik heb het form zelf al een paar keer doorlopen maar zie de fout niet:
topictoevoegen.php:
regel
13 print ('<form method="get" action="topicscript.php" />');
14 print ("<input type='hidden' name='subforum_id' value='". $_GET['subforum_id']. "' />")
15 print ("Topicnaam: <input type='text' name='voegtopic' />");
16 print ("<br><br>");
17 print ("Inhoud:<br>");
18 print ("<textarea name='content' cols='40' rows='5'></textarea><br>");
19 print ("<input type='submit' value='voeg toe' />");
Fout:
Parse error: parse error, unexpected T_PRINT in /topictoevoegen.php on line 15
Ik zie iets heel simpels over het hoofd waarschijnlijk. Iemand een id?
Ik ben bezig met een forumpje op te zetten. Er is een hele voorgeschiedenis van uitlezen van variabele subforums. Deze laat hij prima op de index zien. Nu probeer ik nu nieuwe topics toe te voegen aan een subforum. Ik heb het formulier aangemaakt. In dit formulier kun je gegevens invoeren als topic en text. Helaas krijg ik een foutmelding. Ik heb het form zelf al een paar keer doorlopen maar zie de fout niet:
topictoevoegen.php:
regel
13 print ('<form method="get" action="topicscript.php" />');
14 print ("<input type='hidden' name='subforum_id' value='". $_GET['subforum_id']. "' />")
15 print ("Topicnaam: <input type='text' name='voegtopic' />");
16 print ("<br><br>");
17 print ("Inhoud:<br>");
18 print ("<textarea name='content' cols='40' rows='5'></textarea><br>");
19 print ("<input type='submit' value='voeg toe' />");
Fout:
Parse error: parse error, unexpected T_PRINT in /topictoevoegen.php on line 15
Ik zie iets heel simpels over het hoofd waarschijnlijk. Iemand een id?