Als je dergelijk/soortgelijk toestel wilt nemen, dan zou ik voor de MTeoR gaan (of Branded versie)Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 11:54:
[...]
Ik sta nu op het punt dat ik mag verlengen en heb nu zelf al twee jaar tot volle tevrdenheid een c500 dus weet nu eigenlijk echt niet of ik de c600 of een ander toestel moet nemen....iemand nog advies ?
Verwijderd
lijken toch wel heel erg indentiek incl slechts een 1.3 megapixel camera. WAt zie ik over het hoofd ?Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 13:46:
[...]
Als je dergelijk/soortgelijk toestel wilt nemen, dan zou ik voor de MTeoR gaan (of Branded versie)
nEe,Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 18:26:
[...]
lijken toch wel heel erg indentiek incl slechts een 1.3 megapixel camera. WAt zie ik over het hoofd ?
De vRaaG iS: Wat zoek je voor speeltje?
Verwijderd
[...]
nEe,
[/quote]
ja eigenlijk is mischien meer de vraag loont het de moeite om m'n goedwerkende c500 (met Tom Tom etc) te gaan vervangen voor een c600. Of kan ik beter gana voor een goedkope verlenging of evt ander kado. Ik zit erg te twijfelen...
nEe,
[/quote]
ja eigenlijk is mischien meer de vraag loont het de moeite om m'n goedwerkende c500 (met Tom Tom etc) te gaan vervangen voor een c600. Of kan ik beter gana voor een goedkope verlenging of evt ander kado. Ik zit erg te twijfelen...
Weet iemand of je liedjes die op je telefoon staan of je die ook in kunt stellen als bel en sms toon ? ik kan het namelijk nergens vinden..
Greetzz
Greetzz
Verwijderd
iemand ervaring met het gebruik van de "ttqvga" tool om Tom Tom Mobile 5 werkend te krijgen op de SPV C600, momenteel draai ik deze op m'n oude C500 maar zou het nu wel willen overzetten op de C600...
@pinkeltje: je moet die liedjes in Mijn documenten ( of in de map application data/sounds) zetten (werkt bij mij) en dan kun je ze instellen waar je dat normaal ook doet.
Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
Zijn er al berichten over een ROM upgrade naar Windows Mobile 6?
Ik weet dat ie nog niet officieel uit is, maar wie weet zijn er mensen die al een beta draaien of toevallig al wat hebben gehoord van HTC of Orange.
Ik weet dat ie nog niet officieel uit is, maar wie weet zijn er mensen die al een beta draaien of toevallig al wat hebben gehoord van HTC of Orange.
ik denk niet dat die komt voor dit toestel. toen er over gegaan werd van 2003 naar 2005 deed microsoft dat ook niet. Het kon wel, maar dat was gedaan door tweakers en dus niet officieel.
Gewoon wachten op de nieuwe toestellen denk ik, met je c600 kun je het vergeten volgens mij.
Gewoon wachten op de nieuwe toestellen denk ik, met je c600 kun je het vergeten volgens mij.
Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
Ik zit er ook aan te denken om een c600 te kopen
ik kan voor ongeveer 140 aan 1 komen die 7 maand oud is, inclusief alles erbij met 512mb mini sd en simlockvrij
Alleen ben ik een beetje bang voor het joystickje hiervoor had ik een SPV E200 die had ook een joystick en dat was echt heel erg snel kapot, (bij heel veel mensen)
nou vraag ik mij of of dit probleem een beetje verholpen is met de c600 of gaat het nogsteeds snel kapot,
Ik hou er ook van om muziek op mijn mobiel te luisteren en het mini sd kaartje zit achter de accu
dus als ik muziek op mijn kaartje wil zetten via mijn cardreader moet ik hem dus eerst uit doen om mijn kaartje eruit te halen, of gaat het ook een beetje snel via activesync 4.2 ? want bij mijn e200 met sd geheugen ging het erg langzaam, vandaar de combi kaartje en cardreader
er zit verder ook geen wifi op maar je kunt er wel mee internetten, via gprs oid?
misschien is dit dan ook wel niet de juiste phone voor mij, want ik zou het ook heel makkelijk vinden dan ik als ik thuis bij mijn draadloze netwerk kom de phone meteen gaat synchroniseren met outlook, als dat uberhaubt mogenlijk is.
Misschien kan ik dan beter op zoek gaan naar de M3000? want een toetsenbord en pennetje is ook wel erg makkenlijk, omdat ik hem ook maximaal als agenda wil benutten.
Wat is jullie mening hier over? want ik heb het idee dat de c600 niet echt aan heeft geslagen
ik kan voor ongeveer 140 aan 1 komen die 7 maand oud is, inclusief alles erbij met 512mb mini sd en simlockvrij
Alleen ben ik een beetje bang voor het joystickje hiervoor had ik een SPV E200 die had ook een joystick en dat was echt heel erg snel kapot, (bij heel veel mensen)
nou vraag ik mij of of dit probleem een beetje verholpen is met de c600 of gaat het nogsteeds snel kapot,
Ik hou er ook van om muziek op mijn mobiel te luisteren en het mini sd kaartje zit achter de accu
er zit verder ook geen wifi op maar je kunt er wel mee internetten, via gprs oid?
misschien is dit dan ook wel niet de juiste phone voor mij, want ik zou het ook heel makkelijk vinden dan ik als ik thuis bij mijn draadloze netwerk kom de phone meteen gaat synchroniseren met outlook, als dat uberhaubt mogenlijk is.
Misschien kan ik dan beter op zoek gaan naar de M3000? want een toetsenbord en pennetje is ook wel erg makkenlijk, omdat ik hem ook maximaal als agenda wil benutten.
Wat is jullie mening hier over? want ik heb het idee dat de c600 niet echt aan heeft geslagen
klein kickje, zijn er hier mensen met een c600?
Hoe bevalt bij jullie het geluid, zijn de oordopjes ook een beetje goed?
Hoe bevalt bij jullie het geluid, zijn de oordopjes ook een beetje goed?
@koekoek:
Joystickje is variabel hoe het werkt.Bij de een nooit problemen, bij de ander wel. Nothing special.
Wifi zit er niet op, syncen via je wifi-netwerk kan dus niet (ook niet met gprs). GPRS is mobiel internet, wappen en mms-en gaat via dit protocol. Internetten kan ook, maar het is niet vergelijkbaar met wifi en is hier ook niet compatible mee in de zin dat access points en routers niet werken hiermee. Wel werkt draadloze synchronisatie via bleutooth, dat werkt prima bij mij.
Wat betreft de mini SD: ja dit moet er dan uit. Syncen via active sync werkt wel sneller dan e200 (ook gehad) maar met een kaartlezer gaat het echt sneller. Oordopjes vind ik prima, maar dat is erg persoonlijk denk ik.
als je dat syncen met je outlook echt via draadloos netwerk wilt doen zit je met de M3000 beter. Agenda functionaliteit is volgens mij hetzelfde....maar op een groter scherm zie je nou eenmaal meer. Volgens mij is ook het OS anders op de m3000. De windows mobile pocket pc editie. Op de C600 draait de versie voor smartphones. Standaard kun je geen office gebruiken, op pocket pc editie wel.
Joystickje is variabel hoe het werkt.Bij de een nooit problemen, bij de ander wel. Nothing special.
Wifi zit er niet op, syncen via je wifi-netwerk kan dus niet (ook niet met gprs). GPRS is mobiel internet, wappen en mms-en gaat via dit protocol. Internetten kan ook, maar het is niet vergelijkbaar met wifi en is hier ook niet compatible mee in de zin dat access points en routers niet werken hiermee. Wel werkt draadloze synchronisatie via bleutooth, dat werkt prima bij mij.
Wat betreft de mini SD: ja dit moet er dan uit. Syncen via active sync werkt wel sneller dan e200 (ook gehad) maar met een kaartlezer gaat het echt sneller. Oordopjes vind ik prima, maar dat is erg persoonlijk denk ik.
als je dat syncen met je outlook echt via draadloos netwerk wilt doen zit je met de M3000 beter. Agenda functionaliteit is volgens mij hetzelfde....maar op een groter scherm zie je nou eenmaal meer. Volgens mij is ook het OS anders op de m3000. De windows mobile pocket pc editie. Op de C600 draait de versie voor smartphones. Standaard kun je geen office gebruiken, op pocket pc editie wel.
[ Voor 21% gewijzigd door Pretorian_ op 19-02-2007 22:34 ]
Verwijderd
Gisteren heb ik m'n telefoon in de oplader gegooid (via een adapter waar je gewoon elke usb-kabel in kan gooien), toen ik een paar uur later ging kijken was ie uit, en kreeg ik m niet meer aan. Nu krijg ik m slechts heel af en toe aan, maar na t inloggen of soms daarvoor al gaat ie uit. Het lijkt er heel erg op of de accu volledig leeg is, maar dit kan niet, want hij zou m wel moeten opladen als ik m dan in de oplader doe terwijl ie uitstaat, en dat doet ie ook niet.
Ik denk eigenlijk dat het iets met een los contactje o.i.d. te maken heeft. Heeft iemand een ander idee of hetzelfde probleem? Zit er nog garantie op? Ik heb m gekocht in december 2005....
Ik denk eigenlijk dat het iets met een los contactje o.i.d. te maken heeft. Heeft iemand een ander idee of hetzelfde probleem? Zit er nog garantie op? Ik heb m gekocht in december 2005....
zit er eingelijk een slaapstand op? want mijn batterij gaat best snel leeg helaas.
Vreemd, want ik synch dus wel over GPRS. m.b.v. een Exchange 2003 SP2 server thuis. en vragen over TomTom 5 icm ttqvga.. je kunt ook gewoon bij tomtom de 5.20 patch downloaden en installeren. deze ondersteund gewoon qvga.Pretorian_ schreef op maandag 19 februari 2007 @ 22:31:
@koekoek:
Wifi zit er niet op, syncen via je wifi-netwerk kan dus niet (ook niet met gprs).
Ryzen 9 5900X @ 5.1Ghz | MPG B550 GAMING CARBON | 96GB DDR4-3200 | RTX 4070TI | 2TB + 1TB m.2 SSD | 3x 1TB HDD | 1x 2TB SATA SSD | 32" G3223Q (4K/144Hz)