Toon posts:

[XP] Lelijke rand om iconen? *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Me computer was geinfecteerd met spyware, maar nu ik een spywareremover heb gedownload zijn me pictogrammen heel lelijk geworden en er zit een blauw vlak om de naam van het pictogram.

Kan iemand me misschien helpen, ik vind het heel lelijk.

Bedankt

Specs: AMD 3000+ 64-bit, 768 Intern geheugen, Ati 9800pro 256-bit, 80gb sata schijf, windows xp pro

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

download tweakui, daar zit een optie 'rebuild icons' in :)

Verwijderd

Topicstarter
okee heel erg bedankt, ik ga het proberen

edit: ik heb het geprobeerd maar het heeft niet geholpen :'(

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2005 18:43 ]

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:55

Piggen

Lekker bakkie

Of probeer een en ander in de eigenschappen van je beeldscherm.

Verwijderd

Kijk anders eens bij Systeem --> Geadvanceerd --> Instellingen onder Prestaties --> "Vallende schaduw voor namen van pic......"

Verwijderd

Topicstarter
Heb ik gedaan maar helpt ook niks

Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto=F3S3GKNS

Op de screenshot zie je niet een soort blauwe korrelige rand om de pictogrammen maar die is er wel.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik zie niet wat dit in SA doet. Als je hetgeen je bedoelt niet op de screenshot ziet; waarom pas je die screenshot dan niet even aan zodat we wel zien wat je bedoelt? Dit is nogal loos namelijk :? Ik pas ook je topictitel even aan.

Lelijke pictogrammen > [XP] Lelijke rand om iconen? *
SA > WOS

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-03 20:27
Klik met rechts op "deze computer", kies voor "eigenschappen", tabblad "geavanceerd", onderdeel "prestaties", knop "instellingen", tabblad "visuele effecten", have fun :)
<edit>slecht gelezen, mausie_maus was me voor</edit>
2e poging:
Misschien heb je 256 kleuren aanstaan ipv 16bits of hoger?

[ Voor 88% gewijzigd door 0siris op 18-12-2005 13:34 ]

ach...in een volgend leven lach je er om!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-03 14:48

Sick Nick

Drop the top!

kickje, denk dat ik m weet namelijk (kwam het net hier ook tegen bij wat klooien).
rechts klikken op het bureaublad --> pictogrammen schikken op --> Webonderdelen op het bureaublad vergrendelen
Die optie moet dus NIET aan staan, dan ben je de randjes om je iconen kwijt en de vakken rondom je tekst ook :)

Verwijderd

Sick Nick schreef op dinsdag 20 december 2005 @ 21:19:
kickje, denk dat ik m weet namelijk (kwam het net hier ook tegen bij wat klooien).
rechts klikken op het bureaublad --> pictogrammen schikken op --> Webonderdelen op het bureaublad vergrendelen
Die optie moet dus NIET aan staan, dan ben je de randjes om je iconen kwijt en de vakken rondom je tekst ook :)
Je had ook een visual style uit kunnen zetten, maargoed het is opgelost :)

Topic kan dicht neem ik aan ? Zoja, dan nog een URL voor diegene die later de topic opzoeken met hetzelfde probleem :

http://www.mvps.org/marksxp/WindowsXP/boarders.php
Pagina: 1