Toon posts:

wat zal ik voor dit systeem moeten vragen????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo mede tweakers:)

ik ben van plan om een intel systeem te gaan kopen , en wil daarom deze systeem verkopen maar ik weet echt niet wat ik ervoor moet vragen , kunnen jullie mij een taxatie geven :)

amd thunderbird 900 mhz systeem

* amd thunderbird 900 mhz proc.
* asus a7v mobo
* 192 sdram (a merk geh.)
* 46 gb 7200tr udma100 ibm hardeschijf
:r* 8 mb diamond videokaart:(
:r* 12 voodoo2 helios 3dfx kaart:(
* 40x aopen cdromsp.
* 8x4x32 sony cd rewriter
* 1.44" sony floppydrive
* creative 128 pci geluidk.
* 15" compaq presario dig. monitor
* muis keyb.
* mooie aopen atx miditower

nou tweak taxateurs pak jullie rekenmachine en help deze medetweaker. en zijn dank zal heel groot zijn :):), als ie verkocht word trakteer ik jullie allemaal op een overheerlijke tweaktaart:9

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-07 11:51

IWriteCode

Less = more

ik ben van plan om een intel systeem te gaan kopen , en wil daarom deze systeem verkopen
Uuh? Dokter bezoeken? :P

Less = more

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

EEEHHH, dit is dus met meest vage wat ik heb meegemaakt, waarom wil je dit kwijt?????????

Heb je teveel geld ofzo :?:?:?:?:?:?:?

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• Vidra
  • Laatst online: 19-08 22:08

Vidra

Vragen?

Ik zou zeggen tussen de 2000 en 2500.

Mocht je trouwens verkopen, ik wel interesse in een deel van de stuff.... :9

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:43
Waarom verkoop je niet alleen mobo+proc?? Het hele systeem is zo'n 3000,- waard denk ik. (hooguit, gezien de videokaart en monitor)

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

3000 gulden nee man, het is gebruikt, ik wel hem wel van je kopen voor 500 gulden, en dat is een tweaker prijsje.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• JoNaTHaN(NL)
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-07-2024
Waarom koop je niet een nieuwe videokaart een nieuw beeldscherm en een nieuwe geluidskaart misschien dan heb je toch een mooi systeempje of heb je geld te veel ofzo???

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-08 21:54

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Sorry, maar wtf is er mis met dit systeem op die videokaart en monitor na? En waarom in godsnaam verkopen en ruilen voor een Intel systeem? Ik bedoel, dit is een gebruikt systeem levert je 1500 op... Daar koop je echt een ruk Intel mee (voor 1500 piek koop je trouwens ook geen normaal AMD systeem voordat er meteen weer gezeurt wordt ;)).

Oh en een tweaktaart ben ik heel geinteresseerd in ;)

• KaMiKaZe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07 16:34
2500 piek ja die monitor is nix

Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.

• Vidra
  • Laatst online: 19-08 22:08

Vidra

Vragen?

Daarom zeg ik ook 2000-2500 is een leuke prijs, maar of je hierom een INTEL PC moet kopen is een hele andere vraag.

Maar mocht je hem toch verkopen DAN HOU IK ME AANBEVOLEN. :9:9

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:44
Are you fucking stupid?????
Zo'n systeem weg doen??????
dit roept allemaal vraagtekens op?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

sjees lama kun je hem nie goed stabiel krijgen ofzo haha die gast is GEK

Verwijderd

2000 piekies, waaromk koop je trouwens een pentium :)

Verwijderd

500 piek en geen cent meer >:)
OK verkocht :)

Verwijderd

koop een fatsoenlijke videokaart en tweak dat ding!!!

Verwijderd

Topicstarter
Nou mensen jullie hebben mij toch een beetje van mijn twijfel geholpen :). Het is maar wat je wil uitgeven aan een pctje, of je wil snelheid en toch minder stabiliteit voorlief nemen of een wat minder snelle systeem met veel stabiliteit. Dat eerste geld toch wel voor de amd's. Een ding is wel zeker nu, die videokaart gaat er echt wel uit, want die maakt het systeem echt minder :r

tweakers allemaal bedankt he, en trouwens als jullie allemaal jullie emails geven dan pleur ik ff die taart bij jullie in de box :9

Verwijderd

Aan die AMD processor moet het ook niet echt liggen..
Ik heb een diamond voodoo2 12MB gehad en een Diamond Viper 330. Systeem liep zo nu en dan vast!! :r Daarvoor had ik een Matrox Mystique videokaart, het systeem was toen veel stabieler (maar grafisch wel wat trager). Nu heb ik die Diamond rommel :r :r weggedaan en ben overgaan naar een Matrox G400 Dual Head MAX retail, en dit is een geweldige kaart! :9 Lekker stabiel en goede drivers. (Ook veel instellings mogelijkheden met de monitor) :Y) Begin eens met de videokaart vervangen. Die diamonds raak je wel kwijt, lukte mij ook. Het systeem ziet er verder goed uit! En een goede 17" monitor heb je ook al voor 650 gulden. (8>
Pagina: 1