Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[PDA] Hoe ga ik terug naar fabrieksinstallatie > Asus A620BT

Pagina: 1
Acties:

• Toink
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Tja, volgens mij heeft m'n PDA een herinstall nodig omdat hij al 3 jaar loopt en regelmatig wordt hij erg sloom. Maar hoe gaat dat in z'n werk? De bijgeleverde software doet niets en ik kan in de menu's ook niets vinden.

Iemand enig idee?

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-11 21:00

Sick Nick

Drop the top!

Accu eruit halen en een dagje laten liggen, dan weet je zeker dat ie gereset is :) Of in je boekje kijken hoe een hard reset moet. Ik denk zelf de 2 buitenste knoppen ingedrukt houden en dan de resetknop indrukken ofzo.

• ReLight
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-11 18:13

ReLight

echo("What Now ? !")

batterij eruit, en wachten tot backup leeg is ?

Moet ook makkelijker kunnen natuurlijk, wil dat ook wel eens weten :)

Mijn zoon & dochter zijn de toekomst, de rest is tijdsvermaak. Home assistant & & Nibe S2125-12/SMO-S40, RMU-s40 & Tado - Volvo C40 ER, SE

• Toink
  • Niet online
Tja ik ga 'm niet uit elkaar schroeven voor een accu.... het zijn al zo'n breekbare dingen. Er is vast een betere manier en in de handleiding kan ik het niet vinden.

Verwijderd

Have you tried a hard reset (back up first): Hold down the power button and push the reset button on the back with the stylus. You will lose all your settings and installed software though.

google is ook jouw vriend, probeer hem eens....

/vertaling
houdt de powerknop ingedrukt en druk de resetknop aan de achterzijde met de stylus in.
/vertaling

• Toink
  • Niet online
Super, thanks.
Pagina: 1