[Win2003] Folders redirecten zonder AD

Pagina: 1
Acties:

• SavageNL
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:32
Ik ben een windows 2003 server aan het installeren en ik wil de "Mijn documenten" map verplaatsen naar een andere schijf.
Ik zit al een tijdje te zoeken hoe ik dat het beste kan doen. Via de search vind ik alleen manieren hoe het te doen met een active directory, maar die wil ik niet (tenminste, niet als het zonder kan, ik zie de voordelen van een active directory bij dit systeem niet)

Is het verplaatsen van de mappen makkelijk te doen, of moet ik in het register gaan rommelen?

• WhizzCat
  • Laatst online: 03-10-2025

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Gewoon met rechts op het mapje Mijn Documenten klikken, Eigenschappen en dan andere folder opgeven? lijkt me het handigst :)

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-07-2025
WhizzCat schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 15:34:
Gewoon met rechts op het mapje Mijn Documenten klikken, Eigenschappen en dan andere folder opgeven? lijkt me het handigst :)
Yup correct,dat werkt (heb hier ook server 2003 draaien nl) ;)

• H!GHGuY
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

H!GHGuY

Try and take over the world...

compmgmt.msc > Users and Groups > Users
selecteer user > properties
Profile > Profile Path

is dat niet wat je zoekt ?

edit:
with WhizzCat

[ Voor 16% gewijzigd door H!GHGuY op 17-12-2005 15:39 ]

ASSUME makes an ASS out of U and ME

• SavageNL
Dan moet het per gebruiker gedaan worden :)
Er zijn niet veel gebuikers dus het kan wel, maar als het ook automatisch kan bij toekomstige gebruikers zou het helemaal geweldig zijn :)

• SavageNL
Het lijkt erop dat de profile path toch werkt... Ik had het al geprobeerd maar volgens mij sloeg ie toen alles nog op in de documents and settings :)
Pagina: 1