Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

[PW] Incorrecte prijs

Pagina: 1
Acties:

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb deze prijs verwijderd. We zijn echter op de hoogte van het feit prijzen van deze shop niet altijd kloppen en daarover wordt contact opgenomen met de shop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nog een paar opvallende zaken bij een andere shop.
Deeplink vanaf PW naar HWTotaal Wat al opvalt, dat je in de categorie "ongesorteerd" zit.
Pricewatch waar de deeplink staat
Prijsvermelding bij HWTotaal als je handmatig naar het artikel navigeert

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Het leggen van de juiste deeplinks wordt door de shop zelf gedaan. Wij kunnen daar niets aan veranderen ook al staat de link fout.

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:50

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Aangezien dit topic gaat over incorrecte prijzen en ik al eens via de pricewatch zelf een melding heb gegeven doe ik het nu hier nog maar eens.
pricewatch: Promise SuperTrak SX6000 (6x ATA100, XOR PCI)
Promise SuperTrak SX6000 (6x ATA100, XOR) staat in de pricewatch bij Zercom voor €1,20 (op een-na-goedkoopste zit al op € 255,75) maar als ik op de link naar het product bij Zercom klik kom ik uit bij "Creditering verzendkosten". Ik weet nu dus niet of jullie die verwijzing kunnen verwijderen of dat die verwijzing ook automatisch door de shop wordt gedaan.

[ Voor 3% gewijzigd door FlipFluitketel op 06-01-2006 09:47 ]

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

Thanks en verwijderd :)

Echter kun je dergelijke meldingen beter via het meldpunt aan ons doorgeven. :)

Ik heb een fout in de Pricewatch gevonden!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:50

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Longbeard schreef op vrijdag 06 januari 2006 @ 09:56:
Thanks en verwijderd :)

Echter kun je dergelijke meldingen beter via het meldpunt aan ons doorgeven. :)

Ik heb een fout in de Pricewatch gevonden!
Mja.. dat had ik al eens gedaan en daarna heb ik er eigenlijk niet meer op gelet of de prijs ook daadwerkelijk verwijderd was. Toevallig zag ik net voor mijn vorige post een topic over raid-controllers en toen dacht ik daar weer aan.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Pagina: 1