Toon posts:

Bestand neemt 8 GB in.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
(XP SP2)

Het volgende bestand

C:\Gebruikers\****\Local Settings\Application Data\Microsoft\Messenger\00037ffe86ebd33a\SharingMetadata\Working\SimilarityTable_2

neemt 8.192,0 MB in beslag, nu is de vraag, mag ik dit zomaar verwijderen... Ja of nee?
Na een scan met TreeSize Proffesional kwam ik tot de ontdekking dat er dus iets niet pluis is hieraan.

(Gebruikers is eigenlijk Documents and Settings, maar daarmee heeft dit niets te maken.
Het bestand heeft geen extensie.)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2005 14:32 ]

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12:26
Het bestand ziet er inderdaad niet "pluis" uit, probeer hem eens te verplaatsen krijg je dan de melding dat het bestand in gebruik is? Verder kun je ook even met de processexplorer van sysinternals kijken welk proces dit bestand gebruikt.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-03 18:59
Google vindt maar bar weinig over SimilarityTable_2, het enige topic in het Engels (rest is Turks ofzo) geeft echter wel aan dat het waarschijnlijk veilig is om het bestand gewoon te verwijderen: http://v2.tlab404.com/for...m_posts.asp?TID=1085&PN=1

[ Voor 3% gewijzigd door Hahn op 17-12-2005 14:38 ]

The devil is in the details.

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01-2025

Paitor

rages doen :P

December schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 14:37:
Google vindt maar bar weinig over SimilarityTable_2, het enige topic in het Engels (rest is Turks ofzo) geeft echter wel aan dat het waarschijnlijk veilig is om het bestand gewoon te verwijderen: http://v2.tlab404.com/for...m_posts.asp?TID=1085&PN=1
Verwijderen is slechts syptoombestrijding, beter kan je natuurlijk even kijken waarom het er komt :)
Ik heb zelf verder geen idee, maar als je het bot verwijderd, kan je er donder op tegen zeggen dat het weer terugkomt.

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

Verwijderd

Topicstarter
leon1e schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 14:34:
Het bestand ziet er inderdaad niet "pluis" uit, probeer hem eens te verplaatsen krijg je dan de melding dat het bestand in gebruik is? Verder kun je ook even met de processexplorer van sysinternals kijken welk proces dit bestand gebruikt.
Ik veronderstel dat het gewoon door de Messenger gebruikt word,
mijn vertrouwen gaan gewoon 100% naar dat topic en ik verwijder het bestand dus gewoon.

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
Installeer eens FileMon van sysInternals en kijk of er een proces draait dat dat bestand gebruikt.
Pagina: 1