Toon posts:

MSN netwerk logs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een netwerk met 3 clients, op deze clients heb ik allemaal verschillende gebruikers en verschillende MSN messengers geinstalleerd. Alleen wil ik dit wel kunnen monitor. Is er een progje waarbij alle activiteiten overzichtelijk worden gelogd. Het liefst alleen op de server kan draaien en gewoon via de poorten logt.

Ik heb gezocht, maar ik wil geen keylogger of trojan.

Ik wil gewoon mijn netwerk beheren

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2005 14:21 ]

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:06

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Wat voor activeit wil je loggen? Wil je zien hoe lang men in MSN is ingelogd? Wil je stiekum gesprekken mee kunnen lezen (lijkt me niet)? Maw kun je jouw definitie van "monitoren" eens omschrijven? Wat heb jij voor info over MSN nodig om het netwerk te beheren?

Hou er rekening mee dat de snif tools hieronder niet op een geswitched netwerk werken.

[ Voor 17% gewijzigd door Bor op 27-12-2005 11:26 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

• Nulnulnix
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-06 13:04

Nulnulnix

BOFH

Hmmm, MSN houdt toch standaard een log bij?

We have just one world, but we live in different ones...

• sarcast
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:36
Houd je wel rekening met de privacy van de gebruikers?

Klinkt alsof je je zoon/dochter wilt laten msnen, en de gesprekken monitoren. Enerzijds begrijpelijk, anderzijds komt het recht op privacy wel in gedrang.

"Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music."

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08 14:26

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 14:18:
[...] Het liefst alleen op de server kan draaien en gewoon via de poorten logt.

[...]
Mogen we hieruit concluderen dat het netwerk verkeer allemaal via 1 (proxy)server verloopt? Zo ja, dan kan je waarschijnlijk gewoon je bestaande logs filteren op het portnummer wat MSN gebruikt :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Pagina: 1