Toon posts:

Sony Vaio batterij

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,

ik heb een redelijk oude Sony vaio latop gekregen van een oom.
type: PCG-GR214MP (dit is volgens mij de type)

het apparaat is een btje kapot, soms valt het beeld opeens weg.
Dit is echter niet het probleem.

De batterij baart mij meer zorgen. Volgens mijn oom kon je er een uur mee onderweg zonder adapter, nu de batterij kapot is kan dit nog maar 10 minuten.
Ben naar stafhorst in utrecht gegaan en vroeg wat informatie over de batterij.

Een nieuwe kost €150 en kan 1 uur draaien. Heel logisch, maar eerlijk gezegd ben ik er niet tevreden over. Want ik moet dagelijks 1,5 uur in de trein zitten en kan niet onder schooltijd even mijn laptop opladen.

Mijn vraag is: bestaan er vervangende batterijen die mij meer dan 3 uur computeren kan bezorgen?

• 3Tone
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09-2024
Mij lijkt het niet zo slim om er een andere batterij dan die van sony zelf in te doen.
Een vriend van mij had ook slim willen zijn en een batterij van een of ander onbekend merk gekocht, niet voor een laptop van vaio, maar toch. Ging bijna een jaar goed maar tijdens een goeie gamesessie is die ontploft en dat is wel schrikken, kan ik je verzekeren.
Garantie kreeg ie natuurlijk ook niet meer, aangezien de jouwe al wat oud is zal hij dat wel niet meer hebben. Maar k zou toch wel wat opletten.

Trouwens als je een olossing vind voor dat scherm zou je dan zo vriendelijk willen zijn om het te posten. Bij mijn vaio is het na ongeveer een maand na aankoop begonnen met uitvallen. Enigste wat hielp was er een lichte mep op de achterkant aan te geven.

Verwijderd

Topicstarter
ohw bestaat er iets van externe adapter ervoor?