DJ Sebas schreef op zondag 18 december 2005 @ 13:58:
[...]
Ik denk dat het veranderen van het logo NOOIT negatief kan uitpakken...kan er geen poll over komen?
Als daaruit blijkt dat het meest gestemd word voor 'het behoud van het oude' is het opgelost, en heb ik er ook geen problemen meer mee.
Dergelijke beslissingen laat je niet over aan bezoekers, die beslissing ligt bovendien nog altijd bij
* Femme die ook de rest van de frontpage heeft ontworpen en voor een groot deel de code voor heeft geschreven. Dat plaatje hoort daar in de hoek en past daar perfect bij de rest van de layout. In de voorgaande versies van de frontpage werd ook nooit het socketplaatje vervangen door een nieuwe, dus waarom een traditie breken door nu opeens dat plaatje te vervangen? Het stoort (bijna) niemand en het is herkenbaar, daar gaat het om. Een nieuw logo kan wel negatief uitpakken, zie maar eens bijvoorbeeld
Nieuwe NOS huisstijl waar de menigen uiteen lopen over de nieuwe huisstijl van de NOS. Is het gewenning? Ik denk het niet.
Ergo, ik heb het gevoel dat bij een volgende nieuwe frontpagelayout het socketprentje vervangen gaat worden door een hedendaagse socket. Om daar nu verandering in te brengen is niet echt handig, dan sloop je een stuk van de huidige layout. De MOSFET's zitten op de goeie plek, die tweede socketslot staat daar goed bij.