Toon posts:

Probleem X1800XT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hello mensen

Ik heb een probleempje. Heb net mn nieuwe systeem binnen met een asus X1800XT. Ik heb de 5.12 drivers geinstalleerd. Echter nu zie ik bij apparaatbeheer 2 gele vraagtekens staan en locatie: op Radeon X1800 Series. Iemand enig idee welke drivers ik nog moet installeren?

Verwijderd

chipsetdrivers? En wat heb je zelf allemaal geprobeerd? Welke OS gebruikje? Maw.meer info dus

Verwijderd

denk niet dat je het volledige pakket heb gedownload, hoe groot was de install?
ati deelt ze namelijk op in 3 delen.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de INF drivers van Intel geinstalleerd ( de allernieuwste ). Heb windows XP Pro. Met opstarten krijg ik ook steeds de melding nieuwe hardware gevonden. Ik snap er niks van.

Verwijderd

Wat voor moederbord gebruik je? Word de nieuwe hardware als je de melding krijgt bij het opstarten ook goed geinstalleerd?

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-08 23:16

DefLite

Why so serious?

kan je je volledige spec geven en heb je je chipset driver wel geinstaleerd

Verwijderd

Topicstarter
Asus Asus P5WD2 Premium motherboard. Pentium 4 3,4 GHZ, Asus x1800xt kaart, hitachi harde schijf, creative Xfi platinum. Bij het opstarten geeft ie aan nieuwe hardware gevonden maar hij kan de stuurprogamma`s niet vinden.

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-08 21:55

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Ik verwacht dat je dan inderdaad de drivers van je kaart nog niet hebt geinstalleerd. zoals gezegd de ATI drivers/software kunnen uit meerdere pakketjes bestaan, waarschijlijk heb je alleen het media center geinstalleerd of iets van dien aard.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Ik denk dat je de verkeerde drivers hebt gedownload, lijkt me dat je deze nodig hebt.

11.455 Wp PV | 48 kWh thuisbatterij | VW ID.7 Tourer Pro LE '25

Verwijderd

Topicstarter
Mensen, het is opgelost. Ik had de WDM niet geinstalleerd. :P

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:21

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op zaterdag 17 december 2005 @ 14:27:
Mensen, het is opgelost. Ik had de WDM niet geinstalleerd. :P
En vandaar is het dus handiger gewoon het volledige pakket te downloaden :)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Pagina: 1