win xp sata drivers weg na chipset update

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-01 22:38
hoi allemaal.

ik had gister een nieuwe versie van me uli chipet erop willen zetten.
maar dat ding zei je moet eerst de oude verwijderen wil je het kunnen installeren.
dus ik de ouwe geuninstalleerd.
erna wil me pc opstarten na het detecteren van me sata disk gaat die uit en komt weer in het boot scherm.

wat blijkt de windows sata drivers zijn uit het os weg.

ik heb erd commander erin gedaan f6 gedrukt tijdens het laden ervan toen sata floppy erin heb wel al me data nu kunnen bewaren.

maar kan de drivers niet installeren via erd zegt die maak geheugen vrij.

al op got gezocht maar kon niet echt mijn oplossing vinden.

weet iemand hoe je iets kan installeren met erd commander of hoe ik de sata drivers herstel zodat die weer boot.

alsvast bedankt

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Welk moederbord gebruik je:? En welke foutmeldingen.

Kan je je topicstart qua taalgebruik verbeteren, gebruik interpunctie en hoofdletters, ik snap de helft van je zinnen niet.

[ Voor 12% gewijzigd door aReaRe op 17-12-2005 12:02 ]

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
jorisw86 we hebben je al meerdere malen gevraagd om duidelijk te zijn in de informatie die je geeft. Bijvoorbeeld de exacte foutmeldingen en specificaties. Daarnaast is je topicstart nauwelijks leesbaar. Besteed iets meer tijd aan je taalgebruik. Ik sluit het topic nu, open eventueel een nieuw topic, maar dan wel met wat meer info over software, versies, foutmeldingen en de daarover gevonden informatie :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Dit topic is gesloten.