Heb dus via een site spam opgelopen, denk voor het eerst in 3 jaar dat ik er er last van heb. Afijn, het was een flinke aanval. Sinds ik vanochtend mn pc heb opgestart kan ik niets meer! Ik kan niet meer op internet, ik kan niet meer op msn. Ondertussen wel óveral extra taakbalken en menuutjes enzo. Kan niet meer in mappen kijken, niet meer op internet.. dan krijg ik namelijk dat ene scherm dat er een fout is opgetreden (verzenden / niet verzenden). Heb ad-aware laten lopen, maar die kan het ook niet aan, die loopt gewoon vast na 80 gevonden objects. Spybot liep wel goed, maar die vond alleen wat cookies! wat een slecht programma zeg. Heb Kaspersky laten lopen, maar die stopt er ook meteen mee, loopt gewoon vast. Zit nu in veilige modus. Dan krijg ik ook wel errors, maar kan ik ze nog plat leggen, zonder dat het systeem het meteen helemaal opgeeft.
Ik heb echt geen idee hoe ik van deze spyware af moet komen. Heb de search gebruikt, FAQ gelezen, maar volgens mij is zo'n aanval wel uniek
Ik heb echt geen idee hoe ik van deze spyware af moet komen. Heb de search gebruikt, FAQ gelezen, maar volgens mij is zo'n aanval wel uniek