Toon posts:

GForce 2 MX goede update voor Voodoo3000?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo beste medetweakers!

Ik bezit momenteel een voodoo3 3000 166@195 mhz en ik wil wellicht een nieuwe videokaart. Ik ben erg tevreden over m'n videokaartje, maar het kan nog altijd beter!

Ik haal momenteel op mijn Athlon 750 in 1280x1024 een framerate van ongeveer 35 in UT.

Ik zou, gezien de gunstige prijs en de inhoud van mijn spaarrekening willen gaan voor een Gforce 2 MX.

Is dat wat in vergelijking met een voodoo3 3000? Of zijn er niet zo heel veel voordelen?

EN natuurlijk, last but certainly not least, valt er nog wat te tweaken met die gforce 2 mx?

Rob

Verwijderd

ja gewoon doen ,
beeld is mooier hij is gewoon sneller en op 1024x768 is bij een core clock van 200/200 overclocked dus , een performance boost van 41 % waarneembaar in 32 bits kleuren

dus ... bijna geforce ddr performance als je hem op 200/200 krijgt !! gewoon doen dus

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-08 16:02

JT

VETAK y0

Is een goed idee.

p.s. verkeerde forum

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

Verwijderd

Topicstarter
Ligt het dan aan mij, of staat er toch duidelijk Video in de titel van dit gedeelte van het forum?

De gforce 2 MX heeft dus een significant hogere framerate en betere beeldkwaliteit dan een voodoo 3000? Mooi!

Rob

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 28-08 19:37

Jag

Video, als in VHS, DVD, DivX, dat soort dingen. Deze hoort in videoplanken & beeldkannonen, waar ie ook gaat staan over een paar seconden :).

Jag

Verwijderd

Topicstarter
Ow ja!

Nou inderdaad het verkeerde forum dan he :)

Of zal ik 'm alsnog dit forum gerelateerd maken en vragen of de video prestaties met DVD'tjes beter zijn dan een voodoo3. Ikhad vernomen dat de gforce enigszins hardwarematige versnelling had voor mpeg (icm met bijv powerdvd 3).

Klopt dat?

B-)

Rob

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Op vrijdag 19 januari 2001 21:22 schreef Darkman het volgende:
ja gewoon doen ,
beeld is mooier hij is gewoon sneller en op 1024x768 is bij een core clock van 200/200 overclocked dus , een performance boost van 41 % waarneembaar in 32 bits kleuren

dus ... bijna geforce ddr performance als je hem op 200/200 krijgt !! gewoon doen dus
Beeldkwaliteit in 2d (en eigenlijk ook 3d) is zeker niet beter als een V3, eerder wat slechter. De MX is alleen sneller, zolang een game tenminste geen glide ondersteunt. UT (en afgeleide games) draaien beter op een V3 dan op een MX

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Pagina: 1