Ik zit met een beetje een vreemd probleem. Hoewel mijn default browser (uiteraard
) firefox is, heb ik IE wel nodig in verband met mijn werk als web developer. [En M$S update once in a while].
Wat nu alleen het geval is, sinds een paar dagen kan ik niet meer met Internet Explorer browsen. Elke link die ik wil openen wordt in Firefox geladen. Dan heb ik het dus niet over links die ik aanklik (dat is logisch), maar links die ik rechtstreeks in IE tiep. Ik heb al een aantal verschillende dingen geprobeerd:
Ik heb ook geprobeerd bij 'Set Program Access and Defaults' IE als default weer te zetten, maar dan blijf ik met hetzelfde probleem zitten.
Iemand enig idee? Een aanknopingspunt zou kunnen zijn dat ik

Het bedrijf kort je af met MS
Wat nu alleen het geval is, sinds een paar dagen kan ik niet meer met Internet Explorer browsen. Elke link die ik wil openen wordt in Firefox geladen. Dan heb ik het dus niet over links die ik aanklik (dat is logisch), maar links die ik rechtstreeks in IE tiep. Ik heb al een aantal verschillende dingen geprobeerd:
- In adresbalk intypen -> open in firefox
- In googlebar search intypen -> opent in firefox
- Dingen uit mijn history aanklikken -> opent in firefox
- File -> Open ->
-> opent in firefox - In verkenner web-adres in typen -> opent in firefox
- Microsoft update vanaf startmenu -> opent in firefox.
- Bookmarks -> opent in firefox
code:
en dat is dan ook meteen het enige dat werkt. Zolang ik links blijf volgen werkt het, maar ga ik dan weer dingen typen in de adresbalk gaat het weer naar firefox.1
| "C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe" "http://www.google.com" |
Ik heb ook geprobeerd bij 'Set Program Access and Defaults' IE als default weer te zetten, maar dan blijf ik met hetzelfde probleem zitten.
Iemand enig idee? Een aanknopingspunt zou kunnen zijn dat ik
- Opera 8.5 geinstalleerd heb in de tussentijd. Deze heb ik inmiddels verwijderd, maar geen sjoege.
- IEView geinstalleerd heb in de tussentijd, ook verwijderd, ook geen sjoege.
Het bedrijf kort je af met MS
[ Voor 5% gewijzigd door pasta op 17-12-2005 13:54 ]